יום שלישי, 22 בספטמבר 2009

סינמה סלימאן

הדי סלימאן, המעצב, הצלם, האמן והאיש האמון על רוח הזמן, מחליף לרגע קט את עבודת היצירה בעבודת אצירה. סלימאן, הידוע באובססיה שלו לרוח הנעורים ולסילואט הנער השדוף, הוזמן על ידי חברת ההפקה וההפצה הצרפתית MK2 לאסוף, בבוקסה מהודרת, את אחד עשר סרטי הנעורים האהובים עליו.
תוכן האסופה (הנקראת American Youth) מלווה את התפתחות תרבות הנעורים האמריקאית ואת ז'אנר סרטי נעורים משנות החמישים עד היום, כשבין הסרטים ניתן למצוא פנינים כ"ראסטי ג'יימס" של קופולה, "מלה נוצ'ה" של גאס ון סנט, " Permanent Vacation" של ג'ים ג'רמוש, "נקודת זבריצקי" של אנטונינו, וכמובן: "מרד הנעורים" של ניקולס ריי.

סלימאן שייעצב את המארז כולו אף יוסיף דיסק בונוס שיכלול מבחר נדיר ואיכותי מצילומיו. כל אחד מ-2500 המארזים הללו, שיצאו לחנויות בנובמבר הקרוב, הוא מתנה מושלמת לגרסונייר (ותקבלו עודף ממאה וחמישים יורו) ופריט חובה לאספני סלימאן.
אגב, אחד הסרטים היפים במארז, התגלה לפתע בגוגל וידיאו, ומי שעוד לא ראה - בבקשה: ווסאפ רוקרז סרטו של לארי קלארק.

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

וואו איזה פוסט מענג!!
הכי בא לי להזמין!

the eye אמר/ה...

כמה הולם, בדיוק 4 ימים לפני יום כיפור, המלצות של סלימן- איקון תרבותי בעצמו- לסרטים שיעזרו למלא את החלל הריק של הטלוויזיה.
ואני מבקש סליחה מראש מכל שומרי המסורת\אלה שרגשותיהם נפגעו מתגובה זו.

Анна Андреева אמר/ה...

איזה סיפור נהדר ומעורר השראה! הייתי נשואה שבע שנים ללא ילד, ובגלל זה בעלי התחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי ומתגרש. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון זה באמת ממרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעברתי אז פניתי אליו בכתובת: (dralaba3000@gmail.com) והסברתי לו, הוא סיפר לי הכל צריך לספק לפני שהוא יכול להטיל את הכישוף על המפגש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה כשהטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 24 שעות מאוחר יותר בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל מה שאני רוצה, התקשר מהר לד"ר אלאבה ותגיד לו מה קורה בזה רגע והוא גם הכין ושלח לי תרופה צמחית שלדבריו תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויים שמנעו ממני להרות ואז הנחה אותי איך להשתמש בה לפני הפגישה עם בעלי. כאן לאחר השימוש בצמח ובשורש המקומיים האלה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון על כל הגוף, הייתי ממש בהריון ורק ילדתי ​​בן תינוק בגיל חודש. אני נשבע שכל העולם יגלה על ד"ר אלאבה שהציל את מערכת היחסים שלי וזה גם נותן לי ילדים שאני בגאווה יכול לקרוא להם שלי היום. לכל אישה שחושבת שזה בלתי אפשרי, הנה הזדמנות לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם DR ALABA במייל בכתובת: (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber אותו באמצעות +1(425) 477-2744, אכן, הוא אלוהים שנשלח להביא מאהבים אבודים ולהביא לך אושר ...