יום שלישי, 12 במאי 2009

שחור על גבי לבן

לא מפתיע שהספורט האהוב על הגרסוניירים הוא טניס. זה הספורט הלבן, האאוטפיט המוקפד, הצופים המתורבתים, מחיאות הכפיים המנומסות באיצטדיון שקט להפליא שבו שומעים את השחקנים מתנשמים, ואפילו הניקוד במשחק הזה פואטי (30:love נשמע הרבה יותר יפה מכל תוצאה כדורגלנית שתוכלו לעלות על הדעת).
בעיתוי מוצלח - ממש לפני שווימבלדון נפתח - הכריזה אדידס על ורסיות חדשות לדגם ה"סטן סמית" הקלאסי שלה. הדגם הזה הושק לראשונה ב-1965 ונקרא בהתחלה "רוברט היילט" (על שמו של שחקן טניס מצליח), ורק ב-1971 שונה שמו של הדגם ל"סטן סמית" (באותה עת שחקן הטניס מספר 1 בעולם). מאז הוא נשאר זהה: נעליים לבנות עם הלוגו והפסים המפורסמים של אדידס מוצנעים, כשמפעם לפעם החברה מייצרת הוצאות מיוחדות של הדגם בשינויים קלים.


האתר הייפביסט מדווח שאדידס מוציאה לשוק דגם חדש של סטן סמית, הפעם בגזרה קצת יותר רזה (הגרסוניירים מודים שסטן סמית הקלאסיות הן אכן קלאסיקה, אבל קלאסיקה רחבה מדי, לטעמם), ולפי התמונות - גם בשחור. להשיג בחנויות אדידס המובחרות תמורת 120$.
אגב, הייפביסט גם פרסמו ראיון עם סטן סמית, אם אתם כבר בעניין.
ואם כבר טניס, הנה כמה תמונות סקוואש מהארכיון של לייף...




2 תגובות:

הדוניזם ועצלנות בסיסית אמר/ה...

אגב טניס ואד ווסטוויק- http://kspace.kswiss.com/#/?country=us&page=world&section=edwestwick

מיקה אמר/ה...

הפרצוף המשולש של הדגם החדש די כעור בעיני (אבל מצד שני, אני גם לא ממועדון המעריצים של הסטן סמית המקוריות, שלנצח יזכירו לי את אלי אוחנה בתקופת המאלט שלו)