יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

במקום בו נשרפים עצים

עם כל הכבוד לשלל הגאדג'טים העוטפים את חיינו בשכבות של מידע, קידמה טכנולוגית ומשחקי פירות ובלונים, הגרסוניירים עדיין יכולים להתרגש מעבודת פרינט איכותית, במיוחד זו המקדשת ספרות קלאסית ונראית כאילו ניצלה משריפה ביער.
תחת השם המוצלח ורב המשמעות Occulter ניצבת לה חנות ניו יורקית (83.5 Orchard Street) המציעה עבודות עיצוב של Black Sheep & Prodigal Sons, מוסיקה איזוטרית ולא מעט מדפי ספרים.

סדרת הספרים השחורים החדשה של Occulter מבקשת מהקורא לא לשפוט את הספר על פי הכריכה - כי היא דומה אצל כולם - אבל כן מבטיחה בלעדיות בקריאה. כריכות הספרים, על פי Occulter, משמשות רק כ"כלי" לרעיונות ולכן ספרי סדרת הקלאסיקה כרוכים בעטיפה שחורה המחוזקת במסגרת גומי ונעולה על ידי חוט מתוח. כדי להבטיח את ראשוניות הקריאה יש לקרוע את החוט, שישמש אחר כך כסימניה.
הגרסונייר בחר רק כמה דוגמאות נבחרות לעושר הצפוי בסדרת הספר השחור הקטן שלי - עוד כותרים בחנות המקוונת.

אופטימי במהותו חייב לסיים הגרסונייר את הפוסט הזה במשהו אחר, אדום, צרפתי ונוטף שיק. הכריכה של "המדריך הפריסאי לשיק", שכתבה אייקון הסטייל הצרפתי אינס דה לה פרסאנז', נחשפה זה עתה - אך הספר יצא רק באביב 2011 (גם אם החורף לא יגיע).
דה לה פרסאנז', שהיתה דוגמנית-על עוד לפני שהמושג היה קיים, שימשה במשך שנים כמוזה הראשית לבית שאנל, תפקיד שהסתיים ב-1989 אחרי שהסתכסכה עם קארל לאגרפלד. הסכסוך, לשמחת כולנו, הסתיים (רק) באוקטובר האחרון כשהקייזר הזמינה חזרה למסלול, לתצוגת קולקצית אביב-קיץ 2011. נעבור את החורף ונקרא.

תגובה 1:

espadrille154 אמר/ה...

מהמם


http://twitter.com/#!/Espadrille154