חברת המשקפיים אוליבר פיפלז שוב פוצחת בקמפיין שמצליח להביא לידי ביטוי את הרוח הקליפורנית והאור המיוחד בה. הלוקיישן הפעם: אייקון אורבני (בית גרסייה) הידוע בכינויו "בית הקשת" בדרום קליפורניה שתכנן הארכיטקט ג'ון לאוטנר ב-1961 והנציח בו את רוח התקופה.
הצלמת ליסה אייזנר הצליחה ללכוד את סיפור האהבה (האמיתי) של הזמר/האמן/מחדש ההיפי-שיק דבנדרה בנהארט וזוגתו, מעצבת התפאורה, רבקה שוורץ. (זוכרים איזה זוג כיכב בקמפיין שנה שעברה?)
הצלמת ליסה אייזנר הצליחה ללכוד את סיפור האהבה (האמיתי) של הזמר/האמן/מחדש ההיפי-שיק דבנדרה בנהארט וזוגתו, מעצבת התפאורה, רבקה שוורץ. (זוכרים איזה זוג כיכב בקמפיין שנה שעברה?)




2 תגובות:
i need it!!
בחירות מעניינות , ריביזי לא יפה לא סקסי. אני בעד הבחירות !
הוסף רשומת תגובה