יום שני, 21 בפברואר 2011

פוסט אמנות

ארבעה אמנים, שלוש תערוכות, שני גרסוניירים, פוסט אחד:

מאוריציו קטאלן, מעורר מחלוקות סדרתי ואחד האמנים האהובים על הגרסוניירים, משכפל את עצמו (ומשכיב את הזוג הטרי במיטה) בעבודתו: "WE". קטאלן מציג בחלל המדהים של קרן טרוסארדי בפירנצה (יחד עם דארן אלמונד, טקיטה דין, פישלי & וייס, מרטין קריד ואחרים) בתערוכה חדשה ומסקרנת הנקראת: "Eight and half".

בינתיים בברלין, עוד אמן מוכשר משכפל את האגו שלו במדיומים שונים. השחקן (בין היתר) ג'יימס פרנקו מציג בימים אלו תערוכה סמי-אוטוביוגרפית בגלריה פרז פרוג'קטס בברלין (בשני חללי הגלריה, במיטֶה ובקרויצברג).

בתערוכה הנקראת "Dangerous Book Four Boys" מטפל פרנקו בזהותו המורכבת, בנוירזות ילדות ובאגוטריפ רפלקטיבי באמצעות מיצבים, וידיאו ארט, איורים, צילומים ופסלים. (הי, והוא גם גרסונייר שבועי מכובד).

אחרונה לסיום, הסניף הפריסאי של גלריה גגוזיאן מציג תערוכה מרתקת המפגישה בין שני אמנים שונים אשר חיו שניהם במאה ה-20 אבל מעולם לא נפגשו.

עבודות של הפסל אוגוסט רודן והצלם הירושי סוגימוטו מונחות בתיאום פואטי בחללי הגלריה ויוצרות הרמוניה מדויקת בין פסליו המרגשים של רודן לבין צילומי האופנה הגראפים והמדוייקים של סוגימוטו (עוד תמונות באתר הגלריה).