

לכבוד האביב השיקה חברת היל-סייד האמריקאית (יצרנית העניבות, מטפחות הכיס והצעיפים היפים בעיר) סדרה חדשה בהשראת פריחת הדובדבן, סמל למושג היפני Mono no aware - או בתרגום לאנגלית, "an empathy toward things". בסדרה אפשר למצוא צעיפים ומטפחות עם הדפסי פריחה בצבעים סנטימנטליים, שגורמים לגרסוניירים לגלות אמפתיה לכל הדברים, במיוחד לאלה היפים.


2 תגובות:
אהבתי, כבר כמעט רציתי לעצמי, אך איני גרסונייר.
למיטב ידיעתנו, ספי, מרכולתם של היל-סייד מיועדת לכולם: גרסוניירים, גרסונייריות, בלונדינים ובלונדיניות וכל מה שביניהם. די קשה לעמוד ביופי הזה.
הוסף רשומת תגובה