יום שישי, 15 ביוני 2012

סיפורי לונדון

לונדון, אופנת הגברים הבריטית מתחילה את יום חגה, הגרסונייר אמנם בימי ראשית הקיץ (והלחות כבר בשיאה) אבל רשתות חברתיות יעילות וכמה שליחי מצווה של הבלוג עוזרים לעשות סיכום מהיר של היום הראשון בשבוע אופנת הגברים הלונדוני.

בית האופנה האקט לונדון (זוכרים את קמפיין הפלאש-מוב האחרון שלהם במילאנו?) המשיכו להרשים בשואו קיצי ומואר במיוחד ברויאל אופרה האוס.
Hackett London
מרטינה רוז בקולקצייה מרעננת להפליא, המאתגרת את הסדר הבריטי המנומס. הדיווחים מהשטח סיפרו על ‎דיקונסטרוקציה די הזויה של בדי דנים, בהירים ומתרחבים, שימוש בחליפות צלילה ודוגמנים עטויים מסכות שקופות.
Martine Rose
אוליבר ספנסר האהוב עם מיקס מונדריאני ולוקים צבעוניים יפהפיים.
Oliver Spencer
 והיום נחתם באחת התצוגות היותר מדוברות - ספנסר הארט‫, אחד ממותגי סאביל רואו החמים של הרגע (שנוסד רק ב-2002), המציג זו הפעם ראשונה ושליחי הגרסונייר דיווחו בהתרגשות מהשטח: הקולקציה, שחורה כתמיד, נראית כמו שילוב בין חברי ה"ראט פאק"של סינטרה לPאנק בריטי קלאסי. 

התצוגה שהתקיימה ב"אולד סלפרידג' הוטל", החלה במופע של רקדני ג'אז והסתיימה בלא מעט ידוענים בריטים שעלו על המסלול, ביניהם צעד הכוכב הבריטי הצעיר בנדיקט קאמברבאטץ‫'.
כמו שאר המפורסמים עלה קאמברבאטץ‫' למסלול לבוש בחלוק משי ארוך, אוחז כוס וויסקי ביד אחת, דוגמנית בחליפה שחורה בידו השניה, כשהוא חותם מה שנראה ללא ספק כתצוגה מנצחת - בית ספנסר הארט איז אין דה האוס.

* ותודה *
לע.ל (קניין בכיר של החנות המקוונת Cocosa)
ולליידי א.ב (נסיכה גרסוניירית).

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

איך לא נסענו? ואיך זו לא אני בתמונה של אלקסה עם אנשי סאביל רואו ?
ט.ק