יום שני, 12 בינואר 2009

השנה מתחילה באמצע ספטמבר

מכורי מגזינים (כמו הגרסוניירים) יודעים שגליונות ספטמבר של מגזיני האופנה החשובים הם מסה כבדה מאוד של ניירות כרום, שמלאים בקמפיינים חדשים לחורף המתקרב, הפקות אופנה מושקעות ועמודי פרסומת בלתי נגמרים. התנ"כ של המגזינים האלה, הVogue, הוא בדרך כלל נותן הטון (בספטמבר 2007 הוא באמת כמעט שקל ככה: למעלה משני קילו ו-840 עמודי כרום צבעוניים), והשטן שעומד בראשו היא האלוהים של הביצה. אגב, שמועות שרצות בזמן האחרון דווקא מדברות על עזיבתה את המגזין, והגרדיאן אמש פרסם כתבה על מצבו הקשה של המגזין ,ועל כישלונו למשוך אוכלוסיות חדשות וצעירות. בכתבה גם צויין, בהמשך לשמועות ממגזיני רכילות, שהשטן עשויה לקבל תפקיד בממשל אובמה החדש (?) במסגרת השירות הדיפלומטי.
אנה ווינטור
לגרסונייר נודע שסרט דוקומנטרי הנקרא "The September Issue" התקבל לפסטיבל סאנדנס ויוצג שם בבכורה עולמית. הסרט, שעקב אחרי 9 חודשי הלידה הארוכים של גיליון ספטמבר 07' (הגדול ביותר בהיסטוריה בת יותר ממאה השנה של המגזין), קיבל את ברכתה של ווינטור, ומהראיון שנתן הבמאי ר.ג'. קאטלר ל IndieWire עולה שהיה זה גם הרעיון שלה לעקוב אחרי הוצאתו של הגיליון. בראיון לאתר הוא מספר, אגב, שהאתגר הגדול שעמד לפניו היה העובדה שאנשים בתעשיית האופנה חשדניים ביותר למצלמות: "הם רגילים שמצלמה היא האוייב, משהו שחודר ותופס אותך ברגעים לא מוצלחים... לשכנע אותם שאנחנו לא כמו אנשים אחרים עם מצלמות היה אתגר ענק".
הגרסונייר, שיוותר הפעם על נסיעה לסאנדס, ישתדל לא לכסוס ציפורניים (מניקור תמיד עדיף) ויחכה בקוצר רוח לסרט שמשלב כמה מאהבותיו הגדולות: מגזינים, אופנה, וסתיו.


אין תגובות: