יום שני, 26 בינואר 2009

מעברים

אנשים אוהבים לצטט את הגרסונייר שהוא אינו מבדיל ממש "בין אופנה לאמנות, לעיצוב ולאומנות. הרי הכל כבר מתערבב בעולמנו ההפכפך". הגרסוניירים, עדיין עומדים מאחורי הציטוט, מעודדים מכל ניסיון שהוא ליצירה רב-תחומית ומפרגנים לאנשים שמנסים מעברי מדיום מרתקים וחדשניים (כן, חדשניים כמו פתיחת בלוג אחרי כתיבה של שנים למגזינים...).
אחד הפרויקטים מעוררי ההשראה שחווה הגרסונייר היה ב-2004, כשסטיבן בלייז וקמיל קושמן, אשר עבדו שנים כעורכים במגזיני אופנה שונים, החליטו להמשיך את הפורמט הקבוע של המגזין (דבר העורך, אדיטוריאלז, הפקות אופנה, כתבות וכו') ויצרו מגזין אופנה בשם
FLY שנמכר עד היום בדי.וי.די. הוא בגודל A4 ובעובי של קרטון, הוא עוצר נשימה, והוא פריט חובה לכל מי שתמיד רצה לדעת איך נראית הפקת אופנה שמצלם קארל לאגרפלד - מבפנים. המעבר לווידיאו לא סיפק, ובאוקטובר 2008 השיקו אנשי FLY האנרגטיים ערוץ אינטרנטי מרהיב ומושקע שנקרא FLY16X9 ובו סרטי אמנות ואופנה אשר מופצים לגרסוניירים ופאשניסטות באשר הם.

וכך נראה גיליון מספר 1 של FLYDVD

הסיפור השני מתחיל גם הוא בעורך תוכן מתוסכל בשם מתיו אדלסטין שהוא והארט-דיירקטור שלו ריאן שמידט העבירו את מגזין חלומותיהם (וכן, זה מגזין לאופנה גברים!) לפורמט דיגיטלי. האתר Contributing Editor מוגדר על ידיהם כ"מעבדה ויזואלית" והוא מציג בלייאאוט מגזיני קלאסי ורחב-היקף חומרים מקוריים וייחודיים של כשרונות יצירתיים: צלמים, סטייליסטים, דוגמנים, אמנים ומוזיקאים. שווה להתעדכן בלוק הגברי המדויק לאותו הרגע ובמה שקרה אמש בפריז, אחרי התצוגה של ראף סימונס, בבר שבמלון דה-לובר.

3 תגובות:

saray אמר/ה...

המגזין שהם יצרו נשמע ממש מעניין..

בית ספר לדוגמנות אמר/ה...

אני לא מת על המגזינים האלה לא בגלל התוכן אלא בגלל שבלוגים לוקחים בענק

אנונימי אמר/ה...

birkin bags
fear of god hoodie
bapesta
bapesta shoes
jordan 13