יום שישי, 26 בדצמבר 2008

גברי עירך קודמים

הו כמה שהגרסוניירים מתענגים על ימי חורף קסומים כאלה. לצד ערפילי הבוקר, קישוטי העץ, וסיבובי הסביבון חדי העין יכולים גם להבחין בגברים תל-אביבים שמזג האוויר והמראה הרב-שכבתי גורמים להם להתלבש לא רע בכלל. ועל נימה אופטימית זו נוסיף את המייל שהגיע מהמעצבת אלה אייזנברג והזכיר לנו כי גם בעירנו שכוחת הסטייל ניתן למצוא חנות קטנה ואיכותית לבגדי גברים – והיא אף מציעה לנו סייל חורפי!
אייזנברג מציגה את הקולקציה הראשונה, החורפית, במסגרת המותג Maison Rouge בחנות שבמתחם מסריק. זוהי קולקציה מדויקת, מחויטת ונערית כאחד, קשובה לטרנדים האחרונים ולנעשה בעולם האופנה הגברית, ועם הקטלוג המושקע ממשיכה אייזנברג להיות התקווה המקומית של הגרסוניירים שיום אחד יהיו בעיר הזאת גברים שמתלבשים קצת אחרת.

בחנות הדגל שנפתחה רק לפני חודשים ספורים ניתן לרכוש את הקולקציה המורחבת של המותג הכוללת אקססוריז, חולצות וחליפות בהתאמה אישית ושמחת הגרסוניירים לא ידעה גבול כשגילו בחנות מבחר מצומצם של נעלי גברים (מרג'יאלה, ראף סימונס ופייר הארדי).
אז במהלך סוף השבוע הקרוב (25- 27 לדצמבר) ולרגל סוף השנה האזרחית מציעה חנות המותג Maison Rouge הנחות מפליגות על כל הקולקציות.
נתראה שם?

Maison Rouge
פרישמן 75
תל אביב

אין תגובות: