יום רביעי, 17 בדצמבר 2008

מסביב לעולם - לונדון

באחד משיטוטיו ברחבי בירת הממלכה המאוחדת, מצא את עצמו הגרסונייר הבריטי מול מה שהתגלה כמטמון מלא אוצרות, כולם מרוכזים בחלל קטנטן שנקרא "חנות מונוקול".

החנות נושאת את שם המגזין החדש-יחסית שעומד מאחוריה, "מונוקול", מגזין שיצא לאור לראשונה ב-2007 ע"י טיילר ברולה, המדיה מוגול שעמד מאחורי ההצלחה המסחררת של מגזין אחר, "וולפייפר". המגזין החדש מכסה נושאים רבים, ביניהם תרבות עולמית, עיצוב, יחסי חוץ ועסקים. הקבוצה שעומדת מאחורי המגזין פתחה את החנות הראשונה שלהם החודש ברחוב ג'ורג', בשכונה הטרנדית מרילבורן היי סטריט שבלונדון (שתי דקות הליכה מביתה של מדונה, כשהיא עוד היתה נשואה לבריטי ההוא).

החנות מאכלסת מגוון מוצרים, ביניהם שיתופי פעולה עם קום דה-גרסון (בושם חדש עם ריח עצים, בהשראת אמבטיות של מעיינות חמים יפניים) ועוד. בנוסף, אפשר למצוא שם מגוון אקססוריז כמו צעיפי צמר בעבודת יד (שוב שיתוף פעולה עם דרייקס, יצרנית בריטית איכותית של אקססוריז לגברים, בעיקר עניבות וממחטות), רהיטים (שוב שיתוף פעולה, הפעם עם יצרנית הרהיטים הפינית ארטק, שייצרו ביחד מהדורה מיוחדת של השרפרף המפורסם של אלבר אלטו במיוחד לחנות) ו... אופניים שלכדו את עיניו של הגרסונייר – אותו כלי תחבורה שנראה אצל עוד ועוד מעצבים (האחרונים שנצפו מציגים אותם היו מותג האופנה השוודי "אקנה", בשיתוף עם ביאנקי).

עוד אפשר למצוא בחנות תיקים של פורטר, מוצרי נייר וכתיבה, נרות, דיסקים, ואת כל המגזינים של "מונוקול", אם לא הספיקותם לרכוש ולקרוא.

כתובת:

The Monocle Shop

2A George Street

Marylebone

London W1U 3QS

אין תגובות: