יום שלישי, 11 בנובמבר 2008

קרם ברולה - חלוץ הפרינט

ב 1994 הוא נפצע כעיתונאי BBC כשיצא לסקר את אפגניסטן, חטף שני כדורים ואת יכולת השימוש בידו השמאלית. בתקופת ההתאוששות החליט לעזוב את האקשן והגה את המגזין ששינה את פני עולם הפרינט לתמיד. ב 1996 השיק טיילר ברולה את Wallpaper המגזין שהתאים לערכי שנות ה 90 של לייפסטייל אורבני מתקדם כמו כפפת עור איטלקית (עבודת יד) לקהל הצמא. אחרי שנה נקנה המגזין על ידי טיים-וורנר והשאר - היסטוריה.
בפברואר 2007 עצרה את נשימתה תעשיית המגזינים כשברולה פרש אחרי גיליון ה-50 והכריז על השקת הבייבי החדש שלו מגזין
Monocle.

ובכן, ברולה עשה זאת שוב. חיבור מתוחכם של דיפלומטיה ועיצוב, יחב"ל ואמנות, ביזנס אנד סטייל, השילוב המושלם בין קוראי האקונומיסט ו-ווג מן. עם יותר מ-7000 מנויים ב-80 ארצות העסק נראה כמצליח. אבל לברולה זה לא מספיק.
בחצי השנה האחרונה פצח המותג Monocle בשלל שיתופי פעולה מרתקים מחוץ לעולם הפרינט: ליין תיקי נסיעה משובחים שנוצר עם חברת התיקים היפנית Porter, בושם לגבר עם קום דה גארסון, צעיפים בשיתוף Drakes London, כשאת כל המוצרים אפשר לקנות ב
אתר המצויין. יש גם קפה Monocle במרכז קניות יוקרתי בטוקיו, ומשבוע הבא קוראינו בלונדון יוכלו להנות מסיבוב בחנות החדשה (ג'ורג' סטריט 2 למי שבסביבה) בה ימכרו כל מוצרי Monocle.



אין תגובות: