יום חמישי, 18 בדצמבר 2008

יומן רוק

הגרסונייר לא ממש יודע איך לאכול את זה, אבל את הקמפיין החדש לקולקציית הגברים של פראדה מצלם לא אחר מאשר הדי סלימאן. המעצב, שעמד בראש בית האופנה של Dior, ובין השאר היה אחראי לעלייתו של הלוק הסקיני, עזב את בית האופנה לפני כשנה וחזר לעיסוקו הראשי כצלם. סלימאן, שהוציא כבר מספר ספרי צילום שווים (מישהו יכול להשיג לגרסונייר את "ברלין" שיצא במהדורה מוגבלת ואזל?), צילם לקמפיין הנוכחי את לואי סימונון מהקלאש ואת בנו, ובעצם ממשיך את ההתעסקות האובססיבית שלו עם נעורים ומוזיקה (ספר הצילום האחרון שלו "יומני רוק" הוא ניסוח של כל מה שהוא חוקר כבר שנים). הקמפיין החדש, אומרת לשון ההודעה מבית פראדה מהווה "גישה סימבולית אך מאופקת לתשוקה באופנת גברים, קלאסיקה חדשה עם אדג' מרדני". קצת מגוחך לשמוע את זה מהשטן של ההוט קוטור, אבל כשמדובר בעוד כמה צילומים מוצלחים של סלימאן, הגרסונייר שם מוזיקה ב-iPod שלו ושותק.