יום שבת, 23 בינואר 2010

עירומים בחליפות

"אם אתה לא רוצה להיות עירום – תלבש חליפה" הוא שמו המקורי של הסרט המקסים שביים ברוס וובר לבית האופנה איב סן לורן, כטיזר לתצוגת האופנה שנערכה בסופ"ש האחרון בפריס, ובה הוצגה קולקציית סתיו-חורף 2010.
מעצב הבית של YSL,
סטפנו פילאטי, שהגרסונייר (ומי לא) אוהב לאהוב, נתן לוובר יד חופשית לצלם תהליכי עבודה מאחורי הקלעים ולהשתעשע עם הסרטון, שחורך בשעות אלו ממש את עולם הבלוגספירה ונקרא בסופו של דבר: "Ain't Nothing Like the Real Thing".

היצירה האינטרנטית המבריקה הזו, חוגגת את יופיו ואת תומו של הגוף הגברי (והנשי), את התשוקה לעולם אופנה ומלבד נוכחותו המרגשת של מרווין גיי, ההומאז' לצלמת הפין-אפ הנוסטגלית באני ייגר, הרי שברוס וובר בכבודו ובעצמו מקריין בקולו את הסרט בקלילות אלגנטית נפלאה.
עכשיו כשאתם כבר מוכנים לראות את מחלפותיו החדשים של פילאטי ל-YSL, אפשר להבין איך הוא ממשיך ליהנות ולשנות את אופנת הגברים, גם הוא בבקלילות ובאלגנטיות מופלאה.

פילאטי ממשיך במחקר המרתק של הבדים הגבריים, יוצר חליפות מבדי טוויד חום וכחול, חליפות רכות, ז'קטים חתוכים למשעי וחגורת צעיף מבריקה (בתמונה מעל). את הקולקצייה המלאה תוכלו לראות פה, בינתיים הגרסונייר משאיר אתכם עם טיזר קצר מהזווית של יומני פרפל.

2 תגובות:

miri davidovitz אמר/ה...

wow!

רוני אמר/ה...

מהממים! הג׳קטים לגברים נראים 10.
תודה על השיתוף!