יום רביעי, 19 במאי 2010

סודר-צוואר

הגרסוניירים נשאלו לא אחת בנוגע ל-neckerchief, אותה מטפחת-צוואר דמוית הבנדנה, שכורכים אותה סביב הצוואר (הם היו מעדיפים לקרוא למונח neckerchief 'סודר-צוואר', כמו במילון אלקלעי, אבל זה עניין לפוסט אחר). שאלות כמו "איך אמורים לקשור מטפחת כזו?" מבלבלות אותן, בעיקר כי לכל אחד מותר לסגנן את סוג הקשירה שלו כרצונו, וכדאי להרגיש נוח ובטוח בתוך ריבוע הבד הזה, אחרי הכל הוא כרוך סביב הצוואר.
אבל למרות העובדה שצריכה לשרור דמוקרטיזציה של סגנונות קשירת מטפחת, הבלוג המצויין A Suitable Wardrobe פרסם איור המסביר איך לקשור את סודר-הצוואר לפי הפרוטוקול:

הנסיך צ'רלס - אייקון אופנה מלכותי וקינג בכל מה שקשור לסטייל - מדגים כאן קשירה מופתית, אם כי מפשל בכל הנוגע לנוהג לענוד את המטפחות האלה מתחת לחולצה.

הגרסוניירים, אוהבי טעויות מהסוג הזה, סולחים.

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מצד שני הנסיך צ'ארלס לובש סרבל כחול שנכנס לו לחריץ. לא ממש מופתי.

יוני אמר/ה...

יש לי שאלה: באיור המצורף, לא הצלחתי להבין מה קורה בין השלב החמישי לשלב השישי. האם סתם מסובבים את הבד, או שיש פה קשרים כלשהם?

ובקשר לצ'ארלי: הוא באמת לא יצא קינג בקטע הזה. הרי זה לא שהקומבו הזה עושה אותו יפה יותר או אופנתי יותר, ומצד שני גם אין פה שום דבר פרקטי - הרי אין סיכוי שהדבר הזה מחמם אותו.

לרעתו: היה יכול להשאר מינימליסט וללכת בלי זה.
לזכותו: קינג.

גרסונייר1 אמר/ה...

יוני, לדעתי סתם מסובבים את הבד בשלב הזה. ובנוגע לצ'ארלס, יוני ואמיר - אני חושב שמדובר בקינג אמיתי. גם בחליפת הטיסה הזו הוא נראה מלכותי וסטייליסטי, והמטפחת רק מסמלת את הטאצ' האישי שלו, שאינו רק פרקטיות גרידא. קינג!

יוני אמר/ה...

האם כל מי שנוסע לסקי עם החליפה מהבוידעם של דוד אפריים יכול להפוך למלכותי אם רק יקשור לעצמו את הבנדנה הזאת?...

ומה אם שאול יהלום היה לובש את הקומבו הזה? גם אז היית טוען שהוא נראה מלכותי וסטייליסטי?