יום שני, 3 במאי 2010

השיבה להיאר

‎שנה חלפה מאז פסטיבל היאר האחרון‫ (הפסטיבל המשובח לאמנויות האופנה והצילום)‬ והגרסונייר‫, ש‬בילה את שלושת הימים האחרונים בצל הדיווחים מהאירועים שם‫,‬ נרגש לכתוב את הפוסט הזה‫ כאילו חזר זה עתה מדרום צרפת‫.‬ אז מאיפה להתחיל‫? אולי משנה שעברה. למי שרוצה להתעדכן ולהבין על מה מדובר - הנה תזכורת מהמהדורה הקודמת של הי בהיאר. ‬ ‬

‎‫אביב 2010, שוב נפגשים בווילה נואל, שוב אווירה מחשמלת של יצירתיות לצד משפחתיות ואינטימיות. צלמים ומעצבי אופנה צעירים מציגים את שלל מרכולתם לצד השמות הגדולים של התעשייה, שבאו לשפוט, להציג ולפרגן. במהלך שלושת ימי הפסטיבל הציגו עשרה מעצבי אופנה צעירים (שהתקבלו מתוך 800), כשלושה מהם הציגו קולקצייות גבריות.
בחבר השופטים, שמספרו כמספר המעצבים, ניתן למצוא את השמות הכי חמים וחשובים היום בתעשייה (הנה השמות), הורגש בחסרונו: מלקולם מקלרן. יו‫"‬ר ‫חבר השופטים לפרס האופנה היה לא אחר מאשר דריס ון נוטן, האיש והקסם המהלך.‬

‬ון נוטן מציג תיק שיפוטי
ון נוטן וזוכת הפרס אלכסדרה ורסכורן
‫גם בתחום הצילום רשימת השופטים הצליחה לרכז כמה מההצלמים והארט דירקטורים המובילים היום, אבל נזכיר רק צלם אחד, וולטר פייפר השוויצרי, שגם נערכה לכבודו רטרוספקטיבה בפסטיבל, והוא גם מועמד מוביל לגרסונייר השבועי בקרוב, ראו הוזהרתם. בינתיים נשאיר אתכם עם כמה מעיצובי הגברים המאתגרים שהוצגו בפסטיבל, וברכת "לשנה הבאה בהיאר".

Spain ‫-‬ Isabel Mastache Martinez
France ‫-‬ Lucile Puton
‎וחביב הגרסונייר‫,‬ בעל השם הבלתי קריא ושרשרת הפפיון המופלאה
United Kingdom ‫-‬ Jasper Sinchai Chadprajong

וכמובן הגרסונייר לא יכול לחתום את הפוסט בלי לינק וקרדיט למי שעשתה לו את הפסטיבל בדיווחי הוידיאו השנונים, המוזרים, הקצרים והמדוייקים: דיאן פרנט - A Shaded View on Fashion.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

נראה מעניין ביותר ומעורר השראה!