יום רביעי, 11 באוגוסט 2010

ריחות של תקווה

הגרסונייר נזכר במחקר שקרא פעם על כך שהאף האנושי מתרגל מאד מהר לריחות ובעצם מפסיק להריח אותם אחרי תקופה מסויימת (מה שמסביר איך אנשים יכולים לעבוד בסביבה עם ריחות קשים מבלי לחוש בכך). זו כמובן סיבה מצויינת לרענן את מדף הטואלט של הגרסוניירים (שאוהבים, כפי שאתם בוודאי זוכרים, ריחות מורכבים) ולעדכן מהדיווחים הרבים שהצטברו על בשמים חדשים לגבר:

Black Fleese של האחים ברוקס מכיל ניחוחות אדמתיים, עם וטיבר, לימון, ופצ'ולי בבקבוק יפהפה, המעוצב בהשראת בקבוקונים קרמיים משנות ה- 50. הסדרה כולה ירוקה וידידותית לסביבה, החל מהצבע (דיו שמבוסס על סויה) כלה בעטיפת הפליס השחורה.
CREED‎, חברת הבשמים שמייצרת ניחוחות מאז 1760, רקחה העונה בושם חדש לגברים העונה לשם אבנטוס.

ארווין קריד, דור שביעי לשושלת פרפומיירים, היה אחראי באופן אישי על היצירה החדשה, שקיבלה את השראתה ממסעותיו של נפוליון וטומנת בחובה ניחוחות עציים עם ‎ברגמו‫,‬ תפו‫ח ואננס.

הייתם קונים ממנו בושם? האמת שכן

* * *

החנות הניו יורקית אודין משיקה את הבושם הרביעי שלה העונה לשם פטרנה (על שם האזור המדברי אצל שכנתנו ירדן), שהפעם מיועד לנשים וגברים כאחד, עם ניחוחות עזים של פריחה, וויט-מסק, וטיבר, איריס שחור פלפל וקאסיס. (הניו יורק טיימס אכן ממליץ בחום וקורא לגברים לפזר על עצמם ניחוחות פרחוניים).


* * *
ואי אפשר להציג סקירה של בשמים חדשים לגבר בלי לדבר על מארק ג'ייקובס וה- BANG החדש והסנסציוני שלו. ג'ייקובס מעטר בגופו המסוקס (מי אמר טום פורד) את המודעות שצולמו על ידי יורגן טלר שיצונזרו באיזורים שונים של המיד-ווסט ולהבדיל... המידל-איסט.

הבושם על פי מארק יהיה רווי בניחוחות גבריים, בעיקר סוגי פלפלים ותבלינים שונים. לבושם המיוחצן יש כבר עמוד בפייסבוק וערוץ ביוטיוב ולא נותר אלא לחכות שיגיע (יחד עם שאר הפריטים בעמוד הזה) לחנות בשמים חדשה לגבר שתפתח יום אחד בתל-אביב. באנג וגמרנו.

3 תגובות:

Maximus אמר/ה...

גרסוניירים יקרים,
בלי קשר לפוסט הנוכחי, שגם הוא בדומה לקודמיו חגיגה כלל חושית, מצאתי לנכון לספר לכם או יותר נכון לשתף אתכם כי מאז ניתק קרום הבתולים הבלוגי שלי על ידי הבלוג המרהיב שלכם, הפכתי זונת על של בלוגי עיצוב ברחבי העולם, תוך שאני טועם ובורר בין אותם אתרים/בלוגים אשר ערבים לחיכי ובין אלה שלאו, החל מגב' נקודות היקרה, דרך סקוט שומאן הנכבד וכלה באתרי עיצוב וסטייל שונים.

למה לעזאל הוא מספר לנו את זה, אתם וודאי שואלים? ובכן, הסיבה שאני מספר לכם את זה היא שגם לאחר שנחשפתי לעשרות בלוגים ואתרים בתחום האופנה והעיצוב בכלל, מתוכם נשארתי נאמן רק לקומץ נבחר בלבד, אני עדיין בדעה שאתם, גרסוניירים יקרים, בעלי ההבנה הגבוהה ביותר לעיצוב, טעם טוב, סגנון ובכלל ללאקונה המקומית של סטייל גברי. הבלוג שלכם הוא הנעים ביותר, האינפורמטיבי ביותר, המעודכן ביותר והמוקפד ביותר בו נתקלתי. אז וגם היום.

אז יישר כוח ג'נטלמנים יקרים, אתם עושים עבודתכם נאמנה.

אנונימי אמר/ה...

MAXIMUS תעשה לי ילד!

נעמה ברוש אמר/ה...

בקשר לבלוגים - אני מסכימה! כתיבה גבוהה מצד אחד, אקלקטית מספיק ותמיד אנינה, כמו כאן, היא מצרך נדיר. ריחות גבריים: עוד שריטה שלי. יישר כוח! ולמה תל אביב:יש משהוא סנובי וחמוד בלספר על הבושם החדש שקנית בחור נידח בפאריס..