יום שבת, 14 באוגוסט 2010

פאפה ג'ינס


הדיבור של השנים האחרונות על מכנסי הג'ינס הכהים, בד הדנים היפני וכל הסלווג' שנלווה לו, עושה עוול אופנתי לאותו זוג מכנסיים שקניתם לפני שנים וכיבסתם עשרות פעמים. כן, מכנסי הג'ינס הבהירים, עם מראה ה"washed" והלוק המשומש, עושים קמבק בלוגספרי וקמים לתחייה עם השם המוצלח "ג'ינס אבא" (dad jeans). רואים אותם בסרטוריאליסט ובמקומות אחרים, על גברים שלובשים אותם עם חולצה לבנה, ז'קט כחלחל קייצי ועניבה, והם משרים מראה לא מתאמץ, שמתאים בול לתקופה הזו של השנה. אחרי הכל, הגרסונייר מודה שאפילו הוא מהסס אם כדאי להיכנס למכנסי ה-A.P.C שהוא כל כך אוהב באמצע אוגוסט (בהתחשב בעובדה שלא עברו שנתיים מאז רכישתם, ולכן אי אפשר עדיין לכבס אותם), לא רק בגלל כובד הבד, אלא גם בגלל חוסר התאמה כללי לפלטת הצבעים של העונה.

תמונה למעלה מה"סרטוריאליסט". התמונות למטה של טומי טון לג'י.קיו
כדאי לציין שלמרות שאפשר לקנות זוג כזה גם בחנות, מכנסי הג'ינס הבהירים המושלמים הם אלה שכל אחד עושה לעצמו (זוכרים את הכלל המוצלח: "break your own jeans"? - הוא עכשיו מקבל גם תוקף אסתטי).
כל מה שנותר הוא לשלוף אותם מתחתית הארון, ללבוש עם דאבל-ברסטד מכותנה ולהדס איתם עד לקפה הקר הבא.


אגב, אחרי "mom jeans" וה"boyfriend jeans" - כינויים למכנסיים שבנות לובשות - יש לבנים סוף סוף ג'ינס משלהם. ולהשראה הזו יש אפילו אבא.

אין תגובות: