יום שני, 12 בדצמבר 2011

בראש של מר נאטי

"מספרה היא אולי המקום הלגיטימי האחרון שבו גברים יכולים להתעסק עם עצמם בלי להיתפס כגנדרנים מדי" נכתב כאן בטור מיוחד על התספורת הגברית, לפני קצת פחות משנה. אבל הפוסט הזה מבקש להתמקד הפעם לא בלקוח אלא בספר עצמו. מיסטר נאטי, לא הספר הטיפוסי שאתם מכירים מהשכונה, מאמין שהמספרה היא המקום הנכון לבטא את האישיות המיוחדת שלו, קל וחומר את השקפתו האסתטית הייחודית.
אחרי שנים של עבודה בתעשיית הסטייל הבין מר נאטי כי קיים מחסור חמור בהיצע מוצרי הטיפוח לגבר (לשיער, לעור ולפנים), במיוחד לאלו המחפשים סגנון קלאסי אמיתי עם אמירה עכשווית. לפני שנכנס לליין מוצרי הטיפוח בואו נכיר קודם את האיש, השפם והמספריים:


מיסטר נאטי החליט כאמור להלחם בעולם המוצרים התאגידי המוכר לעייפה ולפתח קו עצמאי משלו למוצרי טיפוח גבריים. משמן גילוח, מעצב זקנים ועד לשלל חומרים לעיצוב השיער, את המוצרים של מיסטר נאטי אפשר לרכוש באתר שלו ובעוד חנויות אחרות ברשת.



את נאטי, כפי שראיתם בסרטון, אפשר למצוא במספרת הפופ-אפ שנפתחה לאחרונה בחנות המותג הלונדונית של Albam. לידיעת הנוסעים יהיה גם סשן קרוב בקריסמס, כדאי להזמין מקום.
בנסיעת העבודה האחרונה של נאטי לניו יורק, תפס אותו וויליאם ג'נטל, אחד הבלוגרים החביבים על הגרסונייר, הידוע גם כבק יארד ביל לסט תמונות קלאסי ומשובח. תרגישו חופשי להקליק להגדלה ותמסור ד"ש לשפם.



תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

השאלה המתבקשת...
בהיתחשב בזה שהגיחות שלי לאנגליה לא תמיד מתואמות עם צמיחת השיער שלי...
יש לנו מישהו מקומי בסגנון? או לפחות שאפשר להמליץ עליו?
עדיף בתל אביב :)
תודה.