יום שישי, 2 בדצמבר 2011

הז'קט הלוהט

זה לא קורה הרבה שהגרסונייר נתקל בסרט שמעבר לבימוי ולמשחק המשובחים יש גם פריט לבוש אחד שנחרט בזכרון כחלק אינטגרלי מהדמות והעלילה. אין צורך עוד להציג את ריאן גוסלינג, הכוכב הלוהט של הרגע (שרק לפני כמה שנתיים הסתובב פה באבן גבירול), שמככב בסרט "Drive" כשהוא מאובזר בכפפות נהיגה מעור, משקפי השמש, קיסם נצחי בפה, וז'קט (בומבר) כסוף. הז'קט שמלווה את גוסלינג כמעט לאורך כל הסרט מתבלה ומתכסה בכתמים לאורך התפתחות העלילה והופך לסמל השינוי העובר על הדמות המרכזית.

ארין באנאץ' מעצבת התלבושות של הסרט התראיינה לגרנטלנד והרחיבה לגבי שאלת הז'קט. יחד עם ריצ'רד לים, חייט הכוכבים מלוס אנג'לס, ערכו באנאץ' וגוסלינג נסיונות רבים בגזרות שונות ולא פחות מ-13 ז'קטים (!!), היא מספרת, נתפרו לצורך ההפקה. 

פרגון מגיע גם לקבינסקי, אמן האוס צרפתי חביב שהשיר המוצלח שלו "Nightcall" מלווה את סצינת הפתיחה המעולה של הסרט כשהוידיאו מזנק לו ל- 3 מיליון צפיות בחודש.


*‬ עדכון מאז כתיבת הפוסט, באופן לא מפתיע, כבר הגיע המייל שמפנה לאתר המוכר את ז'קט העקרב המקורי. סבב הייצור השלישי של הז'קט המיוחד מחכה לכם ב- Steady Clothing.

** עדכון נוסף, עדות נוספה כי גוסלינג הוא אכן השם החם של הרגע. מייגן או'קיף במכתב אישי.

תגובה 1:

Eran Evan אמר/ה...

הבעיה היא שרק בסיטואציה הספציפית שמייצר הסרט והסטיילינג הכללי וחשוב מכל- מראה הGOOD BOY GOING BAD של ריאן גוסלינג (בו אני מאוהב עוד מאז "המאמין" ועוד כמה סרטי בנות) יכול להחליק את המעיל הזה עמוק בגרון.
חככתי בדעתי מול הלינק שצירפתם לרכישת המעיל ואחרי בהייה של שתי דקות הבנתי שלא יהיה לי באמת לאן ללכת בו, לפחות לא לפני שאני מכריח איזה רוצח שכיר/ מוסכניק לעבוד לחיות לישון בתוכו לאיזה שבועיים... או פשוט לקבל את המקורי לידיי.