יום רביעי, 9 בדצמבר 2009

הבית ברחוב נציונל

רחוב נציונל 73, אנטוורפן, מרץ 2007
ורוניק ברנקינו, אחת המעצבות הבולטות בתעשיית האופנה הבלגית, סגרה לאחרונה את בית האופנה שלה שנקלע לקשיים כלכליים. ברנקינו, אחת מהמעצבות האהובות על הגרסונייר, סיימה את לימודיה אקדמיה לאופנה באנטוורפן ב-1995 (היא לא קשורה לשישייה הנודעת), ב-2003 פתחה את חנות הדגל באנטוורפן ובאותה שנה אף הוסיפה את הקולקציות הגבריות. לפני שנה נערכה תערוכה המסכמת עשר שנים למותג במוזיאון האופנה באנטוורפן, וברונקינו אף אצרה גליון מיוחד עבור לAמגזין. הסגנון שלה היה תמיד רציני ומעמיק כשהאיפוק האלגנטי נגע ברומנטיות של עיצוביה, נוצרו קולקציות סקסיות ואפלות.

מתוך קולקציית סתיו-חורף 2009-10 (עוד פריטים כאן)
מיד עם תחילת המשבר הכלכלי - מומחי (ופשוטי) עולם האופנה נבאו כי המותגים הקטנים יבלעו על ידי הגדולים – אחרת, כמו במקרה של ברנקינו, הם יעלמו אל תוך הערפל הבלגי. אבל אין לדאוג, ברנקינו לא תשאר מחוסרת עבודה. לא לקח הרבה זמן עד שמותג אביזרי העור היוקרתי Delvaux הודיע כי ברנקינו מונתה למנהלת הקריאטיבית של הבית.
ולמרות החדשות המדכדכות על סגירתו של בית אופנה אהוב - בכל זאת בשורה משמחת לגרסוניירים (תודה מיסייה א'): שיתוף הפעולה של ברנקינו עם קמפר לקולקציית נעלי גברים (שהחל עוד לפני המשבר) – בכל זאת יצא לפועל. בפרויקט המיוחד שנקרא Camper’s Together כבר שיתפו פעולה מעצבים כמו האחים קמפנה, ברנרד ווילהלם, קונסטנטין גרצי'ץ' ואחרים, את הטייק של ברנקינו על נעלי דרבי אפשר יהיה להשיג בעולם כבר בחודש פברואר הקרוב. עכשיו רק נותר לשאול: האם הקאמפרים המקומיים שומעים??

אין תגובות: