יום שני, 6 ביולי 2009

סוף מסלול

מאינספור הסיכומים והפרשנויות של שבועות האופנה במילאנו ובפריס בהן הוצגו קולקציות האביב-קיץ לשנת 2010, בחרנו להמליץ לכם על כמה סיכומים מעניינים, מדוייקים ומרעננים:
הבלוג של הינט-מגזין מציג לכם 10 דקות מרוכזות של מיטב הרגעים (אם תרצו הגרסה המלאה פה) מאחורי הקלעים של תצוגות דריס ון-נוטן, אן דמולמייסטר, טים המילטון ואחרים.

הסיכום החינני שייך לסטייל.קום מציג את הפריטים הנבחרים מנקדות מבט נשית. ארבע נשים בוחרות מה הן הכי אהבו, ומה הן רוצות ללבוש מהקולקציות הגברים. עכשיו נראה אותם עושים את זה גם עם גברים לגבי הקולקציות הנשיות:
די.ג'יי ליזי טרולי הכי אהבה את ראף סימונס, והגרסוניירים לא יכולים שלא להסכים לנימוק המשכנע: There is something uniquely sexy and incomparably attractive about minimal, no-bullshit, perfectly tailored clothing.

המעצבת מיני מורטימר גאהן בחרה בז'קט האופנוענים האלגנטי של גוצ'י. ניקול קולובוס (מעצבת ראשית של הלמוט לאנג) הולכת על המכנסיים של ז'יוואנשי.
שרה, הקריאטיב דירקטור של החנות "
קולט", בחרה במכנסי הפיג'מה ההורסות של לאנוון.

והסיכום המנומק ביותר נמצא בג'ייסי-רפורט שטוען כי למרות התחזיות הכלכליות הקודרות, השנה הבאה תמשיך להיות מלאה חיוניות, פונקציונליות וצבעוניות.

תגובה 1:

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

סיכום סיכומים מצוין ונדרש. קולנס.