חברת המשקפיים אוליבר פיפלז שוב פוצחת בקמפיין שמצליח להביא לידי ביטוי את הרוח הקליפורנית והאור המיוחד בה. הלוקיישן הפעם: אייקון אורבני (בית גרסייה) הידוע בכינויו "בית הקשת" בדרום קליפורניה שתכנן הארכיטקט ג'ון לאוטנר ב-1961 והנציח בו את רוח התקופה.
הצלמת ליסה אייזנר הצליחה ללכוד את סיפור האהבה (האמיתי) של הזמר/האמן/מחדש ההיפי-שיק דבנדרה בנהארט וזוגתו, מעצבת התפאורה, רבקה שוורץ. (זוכרים איזה זוג כיכב בקמפיין שנה שעברה?)
הצלמת ליסה אייזנר הצליחה ללכוד את סיפור האהבה (האמיתי) של הזמר/האמן/מחדש ההיפי-שיק דבנדרה בנהארט וזוגתו, מעצבת התפאורה, רבקה שוורץ. (זוכרים איזה זוג כיכב בקמפיין שנה שעברה?)
עד שיגיע הסרטון של אוליבר פיפלז נעבור בינתיים לגורד שחקים, לא רחוק משם, בלוס אנג'לס, שם צולם קמפיין אביב קיץ 2011 של מותג המשקפיים היוקרתי ברטון פרירה, בכיכובו של השחקן ג'ובאני ריביזי.
(הגרסונייר ברגשות מעורבים. מצד אחד ריביזי גרסונייר על. מצד שני סיינטולוג כבד. מצד שלישי הוא גיסו של בק. ומהצד הרביעי והמכריע - ריביזי יזכר לעד כקול המספר ב- The Virgin Suicides).
(הגרסונייר ברגשות מעורבים. מצד אחד ריביזי גרסונייר על. מצד שני סיינטולוג כבד. מצד שלישי הוא גיסו של בק. ומהצד הרביעי והמכריע - ריביזי יזכר לעד כקול המספר ב- The Virgin Suicides).
2 תגובות:
i need it!!
בחירות מעניינות , ריביזי לא יפה לא סקסי. אני בעד הבחירות !
הוסף רשומת תגובה