יום רביעי, 19 בינואר 2011

פרדריק ובנץ

בין מילאנו, פריס ולונדון מסתתר גם שבוע האופנה של ברלין, שאמנם לא מתהדר בשמות גדולים ונוצצים אבל מקבץ כמה מהיוצרים העצמאיים, הבועטים והמעניינים שעובדים היום לפרויקט מוצלח של אמנות-פוגשת-אופנה-פוגשת-מרצדס-בנץ.
תחת ניהולו של הארט-דירקטור פרדריק היימן ובחסות שבוע האופנה בברלין, מוזיאון האופנה של אנטוורפן ומרצדס בנץ (הספונסר הראשי של השבוע) קיבל כל אחד מההמעצבים: הנריק ויבסקוב, ברנרד ווילהלם, מיקיו סקאבה ופיטר פילוטו, מרצדס קלאסית עמוסה בנוסטלגיה (משנות ה-60 ועד ה-90).
הארבעה התבקשו ליצור סצנה מיוחדת שתהיה קשורה לסיפור המיתולוגי של הרכב הספציפי, כמובן עם החותם הסגנוני המיוחד של כל אחד מהיוצרים. התוצאות המרשימות, שמצליחות להוכיח כי המכוניות המיתולוגיות הללו עדיין יכולות לעורר השראה עכשווית, יוצגו השבוע בסדנאות האופרה של ברלין. ווורום וורום.

הנריק ויבסקוב - S 123 - מהראשונות שזכו לכינוי "משפחתית"
ברנרד וילהלם - R 107 - הרכב הגרסוניירי ה(כמעט) מושלם
מיקיו סקאבה - W 115 - המונית האולטימטיבית
פיטר פילוטו - S 126 - דיפלומט אלגנט
בסרטון הקצר אפשר להגיד שלום למעצבים ולארט דירקטור ומי שרוצה עוד פרטים מוזמן לבלוג של MoMu או לאתר של פרדריק היימן רב הפעלים.

Recollection Quartett: Preview Part I from MoMuAntwerp on Vimeo.

3 תגובות:

Moncler Jacken אמר/ה...

Der Winter ist gekommen, das Wetter k?lter, wie? Bitte tragen Sie Jacke jetzt! Fühlen Sie sich auf die gleicheWeise, aber auch warm durch den Winter!

Moncler Jacken אמר/ה...

Ich glaube, Sie fühlen sich sehr seltsam, so dass ich wirklich sch? men bin!

Moncler Jacken אמר/ה...

Sch? tzen Sie Ihre Meinung, ich hoffe, Sie auch weiterhin hart arbeiten!