לכבוד האביב השיקה חברת היל-סייד האמריקאית (יצרנית העניבות, מטפחות הכיס והצעיפים היפים בעיר) סדרה חדשה בהשראת פריחת הדובדבן, סמל למושג היפני Mono no aware - או בתרגום לאנגלית, "an empathy toward things". בסדרה אפשר למצוא צעיפים ומטפחות עם הדפסי פריחה בצבעים סנטימנטליים, שגורמים לגרסוניירים לגלות אמפתיה לכל הדברים, במיוחד לאלה היפים.
יום חמישי, 21 באפריל 2011
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
2 תגובות:
אהבתי, כבר כמעט רציתי לעצמי, אך איני גרסונייר.
למיטב ידיעתנו, ספי, מרכולתם של היל-סייד מיועדת לכולם: גרסוניירים, גרסונייריות, בלונדינים ובלונדיניות וכל מה שביניהם. די קשה לעמוד ביופי הזה.
הוסף רשומת תגובה