יום חמישי, 11 בפברואר 2010

חבורת האאוטסיידרס

פעם מזמן, שהגרסונייר היה צעיר, הוא היה נוסע למרינה בתל-אביב להחליק על גלגיליות. שעות שעות של סיבובים סביב התורן המרכזי לצלילי מוזיקת דיסקו סכרינית, עם תקווה, ששקעה עם השמש, לנשיקה ממלכת הסקייטים. היא כמובן העדיפה את נערי הסקייטבורדס ששרצו בכיכר אתרים הסמוכה.
כל המפל הנוסטלגי הזה מגיע מהתמונות היפות של קמפיין אביב/קיץ מבית
בנד אוף אאוטסיידרס, ששוב בחרו בצילומי פולארויד כדי להציג את הקולקציה וכדי ללכוד את האור הסמרמרי של מרינה דל-ריי בקליפורניה.

הפעם, במקום ג'ייסון שוורצמן (שכזכור הציג את קולקציית החורף) נבחרה שלישיית מצחיקנים: השחקן הצעיר דייב פרנקו (האח הצעיר והמצודד לא פחות של ג'יימס), הקומיקאי דונלד גלובר (לא הבן של דני) ובתפקיד הקוגרית (בתקופת הגרסונייר קראו לה מיסיז רובינסון): השחקנית לסלי מן, שהופיעה ברבים מסרטי בעלה ג'אד אפטו.

3 תגובות:

Yaara Keydar אמר/ה...

טוב זה ממש נהדר מה שמתרחש כאן.
אני רוצה גם. את כל מה שאני רואה בתמונות האלה אני רוצה. כולל הפאסון.

אני שמחה שלגרסונייר יש זכרונות טובים על גלגיליות. אני לעומת זאת אינני מעונינת להזכר כיצד נסעתי על רולר בליידס והשתטחתי על הפרצוף באמצע כביש במושב. הייתי איש הפיל למשך איזה שבוע.
לא חינני!

הגרסונייר אמר/ה...

סליחה, עם כל הכבוד לחוסר החינניות במפגש בין הפנים לאספלט, השילוב בין סחרחורת אחרי שעות גלגיליות ולב שבור אחד - היא טראומה שגם דייט בגלידה מונטנה לא תרפא. יוחלף המרסנד בלנדוור

אנונימי אמר/ה...

מוצלח ומחרמן!