העניין המחודש בארכיונים של חברות אופנה קלאסיות אמריקאיות הגיעה השנה לשיאים חדשים. רד ווינגס, פנדלטון, אל.אל.בין, פילסון ואלדן הפכו מחברות אופנה שהקטלוגים שלהן פונים לדודים חקלאיים במיד-ווסט למותגים מדוברים ברחובות של ווילאמסבורג, שמוציאים מהדורות מוגבלות וקולקציות חדשות עם מיטב המעצבים מהדור הצעיר שם. "וול סטריט ז'ורנל" קורא להן חברות "מורשת חדשה", וממפה - בשביל כל הרטרוסקסואלים שמסביב - את שיתופי הפעולה ואת השחקנים המרכזיים בזירת האופנה של ארצות הברית.הגרסונייר, שאף פעם לא עייף מאמריקה, כבר עורך רשימת הזמנות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה