יום שני, 4 באוקטובר 2010

ניו דיל

העניין המחודש בארכיונים של חברות אופנה קלאסיות אמריקאיות הגיעה השנה לשיאים חדשים. רד ווינגס, פנדלטון, אל.אל.בין, פילסון ואלדן הפכו מחברות אופנה שהקטלוגים שלהן פונים לדודים חקלאיים במיד-ווסט למותגים מדוברים ברחובות של ווילאמסבורג, שמוציאים מהדורות מוגבלות וקולקציות חדשות עם מיטב המעצבים מהדור הצעיר שם. "וול סטריט ז'ורנל" קורא להן חברות "מורשת חדשה", וממפה - בשביל כל הרטרוסקסואלים שמסביב - את שיתופי הפעולה ואת השחקנים המרכזיים בזירת האופנה של ארצות הברית.
הגרסונייר, שאף פעם לא עייף מאמריקה, כבר עורך רשימת הזמנות.

אין תגובות: