
העניין המחודש בארכיונים של חברות אופנה קלאסיות אמריקאיות הגיעה השנה לשיאים חדשים.
רד ווינגס,
פנדלטון,
אל.אל.בין,
פילסון ו
אלדן הפכו מחברות אופנה שהקטלוגים שלהן פונים לדודים חקלאיים במיד-ווסט למותגים מדוברים ברחובות של ווילאמסבורג, שמוציאים מהדורות מוגבלות וקולקציות חדשות עם מיטב המעצבים מהדור הצעיר שם. "
וול סטריט ז'ורנל" קורא להן חברות "מורשת חדשה", וממפה - בשביל כל
הרטרוסקסואלים שמסביב - את שיתופי הפעולה ואת השחקנים המרכזיים בזירת האופנה של ארצות הברית.
הגרסונייר, שאף פעם לא עייף מאמריקה, כבר עורך רשימת הזמנות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה