אתם כבר מכירים את הגרסוניירים ויחסם אל גופם: לא עוסקים באופן קבוע בספורט, לא מתעסקים ממש עם משקלם ועדיין אוכלים כמעט הכל. כמו גברים אחרים הם מעדיפים לטמון את ראשם בחול ולא לדבר (ובטח לא לחשוב) על 'מחלות של גדולים'. בדיוק בשביל זה המציאו באוסטרליה, ב- 1999, את החג הגברי מובמבר (שילוב של מוסטש ונובמבר) המבקש להעלות את המודעות לנושא המורכב של בריאות הגבר.
התנועה קוראת לגברים ברחבים העולם לגדל שפם (או לעבות את הנוכחי) כאות הזדהות, כסמל המאבק, ואירועים רבים נערכים ברחבי העולם על מנת לאסוף תרומות למחקר ולקמפיינים ציבורים. תנועת מובמבר מבקשת לעלות למודעות הציבור הגברי את הדכאון הגברי את סרטן הערמונית שלפי מחקרים אחד מכל עשרה גברים יחלה בה. (על זה נאמר: אמא'לה).
אז גם אם תופעת השפם הולכת ונמוגה (וכבר הוצגו כאן לא מעט שפמים רציניים) הגרסוניירים מגדלים אחד וירטואלי (יש למישהו אפליקציה של גידול שפם?) ונהנים מהאווירה הג'נטלמנית בקמפיין המיוחד של חברת הבשמים הבריטית Penhaligon במסגרת אירועי מובמבר.
תגובה 1:
כל הכבוד לגרסונרים המופלאים
אהבתי מאד
איך יקרא החג בעברית?
שופמבר
:-)
הוסף רשומת תגובה