יום רביעי, 25 במאי 2011

מודל 2011

מי אתה, קלמאן שאברנו? הדוגמן הצרפתי בן ה-21 נראה בכל מקום בשנה האחרונה, השתתף בקמפיינים גדולים ונחשקים, פתח וסגר תצוגות חשובות ונדמה שהצליח ללכוד במבטו החד לא רק את רוח התקופה אלא גם את מושאה: אימג' של עלם-גבר, נסיך קרח נקי ומוקפד, פנקיסט ומורד, דמות א-מינית וסמל סקס לוהט. זליג יפה תואר.

הוא נולד ב-1989 ואת הופעת הבכורה שלו עשה על המסלול בתצוגה של דיור-הום כשהוא בן 16. שנה אחר כך הוא כבר נבחר להיות הפנים של ז'יל סנדר, ומאז הוא משתתף באופן קבוע בתצוגות של סנדר, פראדה, לאנוין, ראף סימונס, הוגו בוס, איב סן לורן, ז'יוונשי ורוברטו קוואלי (שבחר בו כפרנזטור ושכר את סטיבן מייזל לצלם אותו).

2011 סימנה את הפיכתו של שאברנו למודל גברי אולטימטיבי עם בחירתו כדוגמן הבית של שלל מותגים שונים זה מזה, ביניהם הליין J+ של ז'יל סנדר ליוניקלו, פראדה, סלבטורה פרגאמה וגם H&M. לא ברור אם העובדה שהוא כה מבוקש אומרת עליו משהו, על המותגים או עלינו, אבל אין ספק שזו השנה שלו.


בכל מקרה, הוידאו האחרון לליין המשקפיים של YSL (של הצלם המצויין קארים סאדלי עם מוזיקה מתוך הסרט האהוב "כרס של ארכיטקט"), הוא רצף פריימים לא רעים שדרכם אפשר להרהר בכוחו של מר שאברנו וברב ממדיות הגברית שניבטת ממנו.


3 תגובות:

miri davidovitz אמר/ה...

מעניין מאוד.
יש בהופעה שלו משהו אנונימי ,כמו מיליון גברים אחרים. נדמה לי שזו רוח התקופה.

אנונימי אמר/ה...

הוא אנונימי מצד אחד ועז מבע מצד שני. מעניין...

אנונימי אמר/ה...

אתה כותב מקסים