יום שני, 15 ביוני 2009

שחור ולבן זה הצבע שלי

המותג ג'וליאנו פוגי'ווארה מחבר בצורה אינטליגנטית ועכשווית מינימליזם יפני ולוק איטלקי, או במילים אחרות: פחות צבע יותר צורה. המעצב הראשי של פוגי'ווארה, מסטקה מטסומורה, השיק לאחרונה פרויקט חדש ומעניין שנקרא FEATURED PROJECT בו הוא משתף פעולה עם אמנים שונים בתחומי עיצוב, מוזיקה, ולשמחתנו גם אופנת גברים.
שיתוף הפעולה הראשון הוא עם שון קוואקמי המנהל הקריאטיבי של משרד העיצוב היפני artless והתוצאה היפה מבוססת על אביזר האופנה הגברי והעל-זמני: החולצה הלבנה הקלאסית. החולצה, בעיצובו של מטסומורה, הועברה לקוואקמי אשר הוסיף עליה עבודה גרפית, שממבט ראשון נראית כמו כתם צבע שחור, ובזום פנימה נגלה עולם עצי ומסתורי, מופשט ומדויק.

לא רצוי, אבל אפשר לנסות בבית, למרות שהגרסוניירים, עוד מילדות, אוהבים חולצות לבנות נקיות (מקסימום עם מדבקה של דם המכבים).
ואם כבר מדברים על שיתופי פעולה בין שחור ולבן, אותו אתר מצוין C-Q-C מציג תמונות מגורענות להפליא מקולקציית סתיו-חורף 2009/2010 של ראף סימונס לפרד פרי:

סימונס התראיין בעניין לדייזד-דיגיטל וסיפר כי ההשראה לחלודה, עימה לכלך את עלי הדפנה, מגיעה מהפסל והמשורר האמריקאי קרל אנדרה, שהזכיר לגרסונייר את התערוכה המפעימה של יעקב דורצ'ין שעדיין מוצגת במוזיאון תל-אביב. וכך עולה שוב התהייה, מתי אצלנו תהיה השראה הדדית, בטוחה וזורמת בין האופנה והאמנות? כי אמנים שמתלבשים טוב לא חסר, מעצבי אופנה שקונים אמנות גם אפשר למצוא - אז קדימה חברים להתחיל להתחבר.

אין תגובות: