יום שישי, 6 בנובמבר 2009

2010 שנת החזון

הגרסונייר התעסק לאחרונה כל כך הרבה עם המילה חזון עד שהוא כמעט ושכח מאחד המגזינים האהובים עליו, שבאמת מקפיד לפרוץ את גבולות המחשבה, או במקרה שלו את מגבלות הדפוס. הגרסה האלקטרונית הראשונה של מגזין Visionaire יוצאת בימים הקרובים לחנויות והיא מכילה לוח שנה ובו 365 עבודות אמנות שנבחרו על ידי 52 אוצרים ואספני אמני מרכזיים.

בין האוצרים והיוצרים ניתן למצוא רשימה תפוחה ועשירה שאמורה למלא את בנק התוויות של כל בלוג תרבות מעודכן: קלאוס ביסנבך, פרנצ'סקו בונאמי, מסימיליאנו ג'ואני, מאוריציו קטלן, פארל וויליאמס (?!), מאריו טסטינו, הרצוג ודה מרון, ראף סימונס, מארק ג'ייקובס, ברוס נאומן, אולפור אליאסון, דאגלס גורדון, נטלי פורמן וטילדה סווינטון. ואלו הם כמובן רק חלק קטן מאותה רכבת הרים קריאטיבית שבשנת 2010 תציג לכם דימוי יומיומי על השולחן בסטודיו, במשרד או על הקיר במטבח.
הגליון נוצר בשיתוף יצרנית הרכב דיימלר שמנסה לדחוף את ה- smart ED (הרכב החשמלי החדש שלהם שיוצג בתחילת 2010) ובמבט ראשון, הגרסונייר מתוודה, זה נראה כמו גדג'ט שולחני מוזר, שצריך לחבר לחשמל, בשטקר דמוי מכונית סמארט, מה זה פה אייטיז?
אבל מבט נוסף על העבודות, והרעיון המפתה של קפסולת זמן אמנותית שכזו, המאגדת בתוכה את כל אנשי האמנות והתרבות העכשווית, ומאות מיצירותיהן החשובות, נשמע כמו תענוג גרסוניירי מובהק.
על המשוכנעים להזדרז, גליון Visionaire 2010 יצא לשוק בימים הקרובים, ב-4,000 עותקים בלבד ומחירו עומד על 288 יורו (
קולט).

תגובה 1:

Chinski81 אמר/ה...

חברים, אני מאוד אוהב את הבלוג שלכם.
אבל לאחרונה שמתי לב שתשעה מתוך עשרה פוסטים עוסקים במה שקורה שם בפנים (כלומר באינטרנט) ופחות במה שקורה שם בחוץ (מדרכות תל אביב). היה נחמד לראות מה אתם אוהבים ממה שאתם רואים במו עיניכם ולא דרך המסך.

באהבה,

צבי