הגרסוניירים כבר כתבו על בשמים (והקדישו להם גם טור), אבל מתקפת הבשמים העולמית רק הולכת וגדלה. אולי בגלל החגים, אולי בגלל שבשמים הם עדיין תעשייה חזקה יותר מאופנה, מוצרים חדשים צצים כל יום וכתבות על הנושא הולכות ומתרחבות. ג'י.קיו פרסמו ביקורת ארוכה על הבשמים החזקים בשוק מהסופר צ'אנדלר בור, ולשולחנם של הגרסוניירים התגלגלה ידיעה על בושם חדש של המותג "בונד נמבר 9", ששווה אזכור ולו בגלל השם הארוך: "אנדי וורהול הצלחה היא עבודה בניו יורק".
המותג העצמאי, ששוכן ברחוב בונד בדאונטאון מנהטן, מציג קולקצייה של בשמים בהשראת רחובות בעיר, והבושם החדש, שההשראה שלו היא כסף, הוא עוד חוליה בסדרה ההזויה שהם מוציאים, ועוד ניסיון לסחוט כסף ממי שהפך את העיר, כמו את שאר האובייקטים שממסביבו, לכסף - אנדי וורהול. הבקבוק מעוצב כמו הסימן המיתולוגי "$" הוורהוליאני מ-1981, וכפי שהם כותבים באתר, "בדיוק כמו כסף, גם הריח עצמו הוא חסר ג'נדר". אהה, ועוד משהו: לבקבוק של 100ml תצטרכו הרבה כסף: 220 דולר.
2 תגובות:
ידיעה משמימה
מעולה!
הוסף רשומת תגובה