יום שבת, 28 בנובמבר 2009

לבן ברגליים

מאות אמנים ומעצבים הטביעו במהלך השנים את חותמם על נעלי הקונברס-צ'אק טיילור-אולסטאר המפורסמים. אבל היה זה לאחרונה האמן טרנס קו (שהגרסונייר דיווח לכם על חתונתו הלבנה) שהוזמן לעצב מחדש את הנעל וכאילו המציא אותה מחדש. קו הפשיט את הנעל מכל צבעיה וסממני המותג, יישר את העיקול שבקרסול, העלים את התפרים העדינים וחשף את הדי.אנ.איי העיצובי של הנעל המיתולוגית.

במסיבת השקה בקופר-יוניון בניו-יורק ישבו הדוגמנים הצעירים לבושים (כמעט ורק) בקונברס של קו וציירו קווים דמיוניים על קנבס לבן. המינימליזם הוא אנדרסטייטמנט. ההכנסות למלחמה באיידס באפריקה.

* * *
שתי תוספות מאוחרות לסיום:

טרנס קו, נצפה לאחרונה מרצה על אמנות ב- National Arts Club בניו-יורק. הדיווח מספר על 45 דקות של הרצאת בשפת ג'יבריש על אמנות שהפנטה את הקהל למרות שלא הבין מילה אחת.

רפאל מוסיף, ובצדק, שאין יותר מתאים לציין את החג' המוסלמי המתרחש בימים אלו עם דרס-קוד נוקשה, שיכול להתאים לקונברס הלבנים של קו. חגשמח.

לבן ורטוב

4 תגובות:

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

אני עדיין מצטערת שהוא משך את ידו מהיוזמה: http://twitter.com/michalronel/status/5973822569

גרסונייר1 אמר/ה...

אגב, האיש והגבה נצפה אצל דיאן:
http://dianepernet.typepad.com/diane/2009/11/paul-laster-writes-about-terence-koh-at-the-national-arts-club-nyc.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dianepernet+%28Diane%2C+A+Shaded+View+on+Fashion%29&utm_content=Google+Reader

Raphael אמר/ה...

וכמה מתאים נעליים שכולן לבן בעיד שכולו לבן גם כן. חגשמח :)
http://www.haaretz.co.il/hasite/images/slides/Mecca/galery20.swf

אנונימי אמר/ה...

ואיפה קונים?
ניחוש פרוע - קולט/אופנינג סרמוני/החנות המגעילה ההיא במילנו/בכלל לא?