יום רביעי, 4 בנובמבר 2009

הגבר אדווארד

החנות השווה "אודין" שבניו יורק ולייבל האופנה "דאקי בראון" חברו השבוע והשיקו ליין של בגדי גברים בשם "אדווארד". הקולקציה הקטנה נראית מבטיחה מהתמונות, מסוג הבגדים הבסיסיים שנראים פשוט טוב ושגורמים לגרסונייר לתהות מדוע לא מביאים אותם לארץ (אולי הטון המעט צבאי שנראה רומנטי במנהטן ושעלול לעורר קונוטציות בעייתיות בארץ הקודש?). בכל מקרה, מדובר בליין חמוד ולא יקר נורא (עד 500 דולר לפריט) ש"לא נוצר כדי לענות על טרנדים כאלה או אחרים" אומר למגזין ניו יורק המעצב סטיבן קוקס, שבנה את הקולקציה סביב דמות פיקטיבית בשם "אדווארד" וחשב מה היא תרצה ללבוש.
בנוסף, הוא עונה למיוצ'ה פראדה, שקראה לאופנת הגברים לקחת השראה מאופנת הנשים, ואומר שלדעתו אין הבדל גדול בין השתיים: "מה הופך בד לנשי? לבד אין איברי מין ואין לי מושג מה הופך שיפון, למשל, לנשי ולא גברי".
את "אדווארד" (שם משעשע בהקשר הזה, שמזכיר את סרטו של דרק ג'רמן, "אדווארד השני", שהציג את המלך כהומוסקסואל) אפשר להשיג בחנויות אודין החל מהשבוע.

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אם יורשה לי:
הבלוג ענוג ונפלא ומענין ואלטרנטיבי ושופע טעם טוב למכביר. הבעיה היחידה היא שמרבית הביגוד הנסקר כאן, מומלץ ומהולל מתאים לנערים צרי גיזרה וענוגים גם הם. ומה אם אני גבר רחב כתפיים מוצק ובעליו של ישבן אמיתי? זה מכניס אותי ישר לקטגוריות מכנסי באגי וקרוקס?

גרסונייר1 אמר/ה...

הי אמיר.. גבר רחב כתפיים ובעל ישבן אמיתי הוא נכס, ולמרות שהבגדים שאנחנו כותבים עליהם הם אכן לדקי גזרה, נדמה לי שדווקא המעילים ושאר פריטי הקולקציה הזו דווקא יכולים להתאים. מתי אתה מגיע לאודין ומדווח?

itamar427 אמר/ה...

אני בניו יורק מחרתיים.
מבטיח לדווח :)

אנונימי אמר/ה...

LIKe like like!
עוד 3 שבועות בניו יורק ומבטיח גם אני לדווח מאודין.