יום שני, 9 בנובמבר 2009

אמנות גלגול המכנסיים

למשוטטים ברחובות ערים בעולם זו כבר לא ידיעה מרעישה, אבל גלגול קצה המכנסיים למעלה עושה קאמבק מרשים (זה קורה מדי עשור בערך) וגברים מתבקשים לשים לב במיוחד לרווח שבין הקרסול לקצה המכנסיים. הטרנד, שכבר נצפה בשנה האחרונה בערים הגדולות, הגיע לשיאו בתקופת הקיץ, בעיקר עם נעלי הסירה של טופ ספיידר והלוק האייבי-ליג שפשה במעוזי הקוליות העולמיים. אחרי הכל, ג'ינס של A.P.C במידה רגילה מכסה חצי נעל, וכל מה שנדרש הוא גלגול קטן של המכנסיים כדי שהנעליים ייראו לציבור, ורגישותו הנעלית של הלובש תחשף בפרהסיה. בכל מקרה, מגזין דיטיילס מנתח את התופעה ומנסח כללים: לא הדוק מדי, לא צר מדי, לא רחב מדי, לא גבוה מדי ולא רחוק מהנעל.
הגרסונייר, שלא גמר תואר בקיימברידג', ממיץ לדפדף בסרטוריאליסט - שלדעתו הפך את התופעה לטרנד עולמי - ולקבל השראה.

3 תגובות:

oodi אמר/ה...

לא צריך שום סרטוריאליסט.. הקיץ התלאביב לימד אותי לגלגל מכנסיים ועוד כמה דברים מזה שנים.

יוני אמר/ה...

נו באמת. אתם לא צריכים להיגרר אחרי טרנדים. בן אדם צריך ללבוש את מה שמתאים לו ולא לגלגל את המכנס רק בגלל שזה עכשיו באופנה. נגיד שזה מתאים לכם - האם תפסיקו לגלגל כאשר הבלוגרים ושאר ה"מבינים" יגידו שזה כבר לא אופנתי?

ואם כבר, צריך לציין ש"חזרתו של הגלגול" הגיעה גם בעקבות הפריחה המחודשת של מכנסי ה-Selvage denim. ישנה דרישה גדולה לג'ינסי וינטאג' שיוצרו בעבר מכותנה אמריקאית איכותית יותר (ליוויס, למשל, הפסיקו עם כותנת ה XX בשנות השמונים ועברו לכותנת XXX הזולה יותר. הם המשיכו עם כותנת ה-XX רק בדגמי LVC היקרים הרבה יותר).

בכל מקרה, יש כמה חברות ג'ינסים מודרניות שחזרו להשתמש בכותנת Selvage והרצון של בעלי הג'ינס להשוויץ ולהראות שיש להם ג'ינס יוקרתי ל"מבינים בלבד" גורמים להם לקפל את הג'ינס כדי להראות את ה-Selvage.

כמעט בכל הבלוגים (כמו למשל Secret Forts או Continuous Lean) - שמים תמיד פוקוס על הקיפול כדי להראות את הכותנה שממנה מיוצר הג'ינס.

נועה אמר/ה...

יש צורך בגרביים ונעלים שמורות היטב כדאי לגלגל את המכנסיים....