יום שישי, 12 בפברואר 2010

שועל מהולל

הפרוייקט החדש של קיצונה המולטי-לייבל הצרפתי חסר המנוח (הגרסונייר מדווח) הוא חנות קונספט הנודדת ברחבי העולם, ומתמקמת בחלל תרבות מוביל, כשהצוות הקריאטיבי מפתח שיתופי פעולה מקומיים ואירועים הקשורים באופנה, מוזיקה ואמנות.
אחרי שכבר התארחו אצל
בונז'ור רקורדס בטוקיו, גו-גלרי במילאנו, דה שופ אט בלו-בירד בלונדון וקולט בפריס, חוזרים השועלים לטוקיו, לשדרות אומוטסנדו דורי, שם ישהו בחנות מונטוק, עד ה-7 למרץ 2010 (הנוסעים לטוקיו אנא צרו קשר בהקדם).

בבוטיק ניתן כבר למצוא את קולקציית קיץ 2010 הכה יפה של קיצונה, הנקראת "Kitsuné Golf Club", יחד עם עוד פריטים רבים שעוצבו במיוחד עבור המיזם (כמו שני הסוודרים בתמונה למטה), מבדים שנרכשו באזורים שונים ביפן. (עוד על הפרויקט ניתן לקרוא פה).

כמעט באותה נשימה התפרסמו זה עתה תמונות מקולקציית הסתיו/חורף הבאה של קיצונה, הנקראת בשם המסביר את הקו העיצובי: "Ivy League". סגנון החיים בקולג' האמריקאי ממשיך להכות גלים, והגרסונייר נהנה מחופשת סימסטר דמיונית עם קרדיגנים צהובים, מכנסיים מקופלים וז'קטים משובצים. (עוד פריטים מהקולקציה – פה).


3 תגובות:

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

לורדי! כה מצטיין.
מצחיק שבמוזיקה הם איבדו את האדג', בעוד שבסקשן הבגדים הם שמרו עליו בכזו נחישות והצלחה.

חני אמר/ה...

בתמונות העליונות, איזה צבעוניות הורסת. אם אתם מכירים גבר שמתלבש ככה, נא להפנות אותו אלי מהר. רצוי לא הומו, אבל אסתפק במה שיש.

N אמר/ה...

זה ממש משגע,
אני עם מיכל בדעה אגב..