יום שני, 19 בינואר 2009

החופר


דווקא בשבוע כזה של תצוגות חדשות ובגדים שזה עתה נתפרו וראו אור, אאוטסייד מגזין מפרסם כתבה על בריט איטון, אחד ממלקטי בגדי הווינטאג' הטובים בעולם. בשביל איטון, "וינטאז'" פירושו בגדים ופרטי לבוש מסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20, ועיקר ההתמחות שלו הוא בגדי עבודה מג'ינס אמריקאיים. כשהשוק מוצף בפרטי אופנה מכל התקופות והשנים, פרטי לבוש כמו שאיטון מחפש מגיעים לסכומים שערורייתיים של אלפי דולרים, כמו ג'ינס בן יותר ממאה שנים שנמצא בעיירת כורים בנבאדה, שנמכר בeBay בסכום של $46,532 ל... חברת ליוויי'ס.
שווה לקרוא את הכתבה המסקרת שבוע ימים בו נסע הכתב עם איטון ברחבי המיד-ווסט, ומעניין עוד יותר להתחקות אחר עקבותיהם של בגדים שעברו שימוש במאה שנים האחרונות ועדיין יש להם קונים גם היום. ויותר מזה, כמה מרענן שלפרטי לבוש יש היסטוריה ארוכה וספוגת זיעה, ליזול ופחם, כשהעולם אחוז אובססיה לבגדי מעצבים חדשים או לבגדים שמקום הייצור וההיסטוריה שהם כמעט אף פעם לא רלבנטים.
אם ראלף לורן וליוויי'ס מתעניינים, הגרסוניירים נשבעים לעשות סוף סוף את המסע מחוף לחוף שהם נשבעו פעם לעשות , ולחפש גם בגדי וינטאג' אמיתיים שיממנו את כל שאר התשוקות שלהם, הישנות מפעם והחדשות ממילאנו, שמתחילים להגיע בטפטופים השבוע.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אמנם מעט off topic, אבל ברכות על הפרסום בגלריה!!!!

הבלוג נהדר, ראוי ויוצא מן הכלל!!
מקווה שלא ימאס לכם בקרוב.

יישר כח,

יותם