כמידי חמישי, הגרסונייר מפנה את השולחן מכל העניינים הדחופים והחדשותיים הנערמים על שולחנו, ומתרכז בגרסוניירים מיתולוגיים מרחבי העולם. הפעם, הוא מפשיל את שרוולו כדי לתת כבוד ל"מלח ג'רי" קולינס.
קולינס (1911-1973), אולי אמן כתובות הקעקע המפורסם בעולם, עבד רק 12 שנה כמקעקע (בין שנות העשרים לשנות החמישים שלו הוא הפסיק לעבוד כליל בגלל סכסוך עם רשויות המס האמריקאיות), אבל הוא השאיר את חותמו על עולם כתובות הקעקע, שמאז מחלק את ההיסטוריה לתקופה שלפני המלח ג'רי (BSJ) ולתקופה שאחריה (ASJ).
קולינס (1911-1973), אולי אמן כתובות הקעקע המפורסם בעולם, עבד רק 12 שנה כמקעקע (בין שנות העשרים לשנות החמישים שלו הוא הפסיק לעבוד כליל בגלל סכסוך עם רשויות המס האמריקאיות), אבל הוא השאיר את חותמו על עולם כתובות הקעקע, שמאז מחלק את ההיסטוריה לתקופה שלפני המלח ג'רי (BSJ) ולתקופה שאחריה (ASJ).
קולינס, שהיה מלח בצי האמריקאי (ונשאר מלח עד סוף ימיו), הושפע רבות מאמנות הטאטו של מזרח אסיה, ושילב אותה עם מסורת כתובות הקעקע של המלחים האמריקאים. הוא הגיע לרמת שכלול מדוייקת של ציורי הטאטו והיה בין הראשונים שהשתמשו במחטים סטריליות. קולינס פיתח פיגמנטים מיוחדים משלו, שהרחיבו את טווח הצבעים שאיתם אפשר היה לעבוד, ותשומת הלב שלו לפרטים ודיוק הגיעה לשיאים חדשים.
לימים, כמו כל אמן טוב, הוא היה מנטור של אמני טאטו חשובים אחרים, שמכרו את זכויות שמו לחברה המייצרת ממורבליה טפשית ומיותרת.
עוד על המלח כאן וכאן.
לימים, כמו כל אמן טוב, הוא היה מנטור של אמני טאטו חשובים אחרים, שמכרו את זכויות שמו לחברה המייצרת ממורבליה טפשית ומיותרת.
עוד על המלח כאן וכאן.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה