יום שני, 3 באוגוסט 2009

עולים על מדים

חברת התעופה איר-טהיטי פרסמה לאחרונה שלרגל חגיגות העשור, מותג האופנה היוקרתי בלנסיאגה עיצב מחדש את מדי הדיילים והדיילות (ומדי הטייסים, טייסי משנה וכל הצוות הטכני).
התמונות שהגיעו מאותה ידיעה לעיתונות היו קצת מביכות, מין שמרנות אלגנטית עם נגיעה טהיטית. מזל שהיה מי שבדק את העניין לעומק (ותודה לידידינו ב
מומנט) והבהיר כי נסיך האופנה החביב, ניקולא גסקייה, המעצב הראשי של בית האופנה הצרפתי לא ממש אישר את העיצובים האלו. הוא אפילו לא קשור אליהם. מדובר מחברת משנה בשם "בלנסיאגה יוניפורמז" שממש לא שייכת לבית האופנה המקורי. עדיין, הגרסוניירים ישמחו לחופשה בטהיטי...


בעולם המלונאות, לעומת זאת, טרנד שיתופי הפעולה עם מעצבים כבר קיים שנים רבות. לאחרונה רשת אייס הוטלס הגדילה לעשות כשבסניפה הניו-יורקי הוחלט לעצב מחדש את תלבושות העובדים אבל לא לעבוד עם מעצב אחד - אלא ליצור קולקצייה שלמה ומגוונת. בתור מלון אורבני, החי ובועט בלב הסצנה הקריאטיבית בניו-יורק ,החליטו במלון לנסות לשקף את הסטייל האופנתי של התפוח הגדול, ובפעולה אוצרותית קנו בגדים ואקססוריז ממעצבים שונים. (מעניין יהיה לראות שיתוף פעולה כזה אצלנו, למשל בין מזון רוז' להוטל מונטיפיורי...)
הדורמנים של המלון יכלו לבחור בין נעלי
קונברס שעוצבו במיוחד עבור הרשת, או דוק מרטינס קלאסיות שחורות. הביגוד כולל גם ג'ינס של חברת ליווייס וחולצות איכותיות של ל.גמברט, שיצרו גם את מלבושי החדרנים והחדרניות.
החברה הסרטוריאליסטית הניו-יורקית
קוטו עיצבה עניבות מיוחדות לעובדי המלון, יש גם קרדיגנים של יוניקלו ולהשלמת המראה נקנו תפסני עניבות מיוחדים של סרפס טו איר. הגרסונייר כבר שולח קורות חיים.

אין תגובות: