שיתוף הפעולה של מארק רונסון עם גוצ'י לא תם בעיצוב החליפה המוזכרת בפוסט השכן מלמטה. רונסון, גרסונייר משובח שכמותו, עיצב לאחרונה למותג היוקרתי את הסניקרז החביבות שבתמונה.
אחרי שכבר דיווחנו על חנות פופ-אפ ראשונה לפראדה מסתבר שגם גוצ'י נוקטת בשיטות שיווק "חדשות" (כאלה שקום דה גרסון כבר התעייפו מלספור) ופותחת חלל ארעי בשם 'Gucci Icon-Temporary'. החנות תנדוד לה בין בירות העולם (כרגע מדובר על לונדון, פריז, ברלין, טוקיו, הונג-קונג ואירוע ארט-בזל במיאמי), תשהה כמה שבועות בכל עיר, ואפשר יהיה למצוא בה 18 סוגי סניקרז בסדרות מוגבלות, רק שתיים מתוכן לנשים. סחתיין.
אחרי שכבר דיווחנו על חנות פופ-אפ ראשונה לפראדה מסתבר שגם גוצ'י נוקטת בשיטות שיווק "חדשות" (כאלה שקום דה גרסון כבר התעייפו מלספור) ופותחת חלל ארעי בשם 'Gucci Icon-Temporary'. החנות תנדוד לה בין בירות העולם (כרגע מדובר על לונדון, פריז, ברלין, טוקיו, הונג-קונג ואירוע ארט-בזל במיאמי), תשהה כמה שבועות בכל עיר, ואפשר יהיה למצוא בה 18 סוגי סניקרז בסדרות מוגבלות, רק שתיים מתוכן לנשים. סחתיין.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה