יום רביעי, 29 ביולי 2009

פני הדור כפני הפראדה

הייתה לנו שיחה מעניינת אתמול עם ע', הגרסונייר הלונדוני שנמצא בארץ בחופשה, ונדהם מכמויות ילדי האימו שהוא רואה ברחוב. גם בלונדון, הוא סיפר, הנוער חוזר לימי הPאנק, הדוק מרטינס (12 חורים) והניטים. אבל מה העניין עם השיער החלק הזה הוא שואל? לא ברור אינדיד.
בכל אופן, אנחנו פה בגלל הניטים (Studs באנגלית) שעושים קאמבק מרתק בעונות האחרונות אל מאפליית המיינסטרים של תעשיית האופנה. איי לאב ג'וש כבר
דיברה רבות בשבחי הניטים הנשיים, אבל פוסט זה נכתב בהשראת תמונה אחת מהקמפיין הנוכחי של פראדה, שצולם על הדי סלימאן (שאחרי שהטביע את חותמו כמעצב, נראה כי הוא מקדיש את פועלו לצילום אופנה).

הקמפיין עצמו אפל ומסתורי, בסגנונו הייחודי של סלימאן, ומככבים בו לואיס וקלוד סימונון. המציגים אינם דוגמנים מקצועיים, אלא טינאייג'רס חינניים, ובמקרה או לא, גם בניו של פול סימונון, נגן הבס המיתולוגי של דה קלאש.
הPאנק לא מת, הוא פשוט לובש פראדה.
*
ורק דיברנו על מותג היוקרה האיטלקי כשלמערכת הגרסונייר נכנסה ידיעה מרעישה: פראדה תפתח חנות פופ-אפ בפריז! החנות (בגדול של 570 מ"ר), תיפתח ל-5 חודשים בלבד, ב- Place Beauvau 92, ובמרכזה תועמד רפליקה של המדרגות המפורסמות מחנות הדגל במילאנו.
אחרי שחברו לארכיטקט רם קולהאס בבניית המבנה המגלומני "פראדה טרנספורמר" נראה כי מוצ'יה פראדה מקבלת השראה הפעם מריי קוואקובו, שפיתחה את רעיון הגרילה-סטור לקום דה גרסון, כקונספט שיווקי ומיתוגי מבריק.

2 תגובות:

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

מרגש פעמיים! למעשה, שלוש - הקרדיגן פלוס החולצה המעוטרת מופלא לגמרי (כך צריך לנטנט: על הפריטים שהכי פחות צפויים לקבל את הטיפול הPאנקי) - וכל זה בלי בכלל להזכיר את התמונה כשלעצמה.

Mick אמר/ה...

בביקור בפראדה רומא התרשמתי מנעליים מעוטרות בניטים כפריט מסקרן, אבל בלתי לביש בעליל.
עם זאת, הפראדה חזקה מכל. בקרוב ברחובות תל אביב.