יום חמישי, 2 ביולי 2009

כמו גרסון

עוד פנינה משבוע אופנת הגברים שהסתיים זה עתה: סטפנו פילאטי, המעצב של איב סאן לורן, וגרסונייר מופתי עד נערץ, פתח בשבוע שעבר את תצוגת קולקציית הגברים לאביב-קיץ 2010, בסרט קצר מאת הבמאי התסריטאי והסופר הצרפתי סמואל בן שטרית (סרטו מ-2003 "תמיד חלמתי להיות גנגסטר" הוקרן בישראל שנה שעברה).
הסרט מלווה ילדון פריזאי (המשוחק על ידי ז'אן - בנו של סמואל), עמוס בזעם נעורים כובש, שמוצא ברחוב מפתח לחדר במלון בריסטול המיתולוגי. בן התשחורת החביב נכנס בנונשלנטיות לחדר ומסתובב כמוצא שלל גדול. הוא מנסה את הקולקציות שתלויות למשעי בארון, קורא את המכתב שהשאירה אהובת הצרפתי (אחר כך גם מדבר איתה בטלפון) ודואג לבצע התערבות מקסימה בחיי הזר שלעולמו פלש.

הביקורות על הקולקציה היו מעורבות, אבל הילד, כרגיל, כובש את ההצגה.


Yves Saint Laurent Collection Homme Printemps/Eté 2010 - Film. from official ysl on Vimeo.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אם כבר בחללי מגורים עסקינן, של מי הדירה הנאה שמצולמת בפוסט הקודם?

גרסונייר2 אמר/ה...

אנונימי יקר, הדירה שייכת לאחד הגרסוניירים, היא ממקומת במרכז העיר, על גדות שדרה מוריקה, יש בה חלל שמרחיב את התודעה ואת האור בה, לא ניתן לתאר, אלא כמונומנטלי.

רויטל אמר/ה...

אחד הגרסוניירים קנה דירת פאר? סחטיין. תמיד אני שומעת כותבים ועיתונאים הטוענים שהמקצוע איננו רווחי, אבל אתם ההוכחה לכך שמי שיודע לכתוב אכן יכול להרוויח המון כסף ולהסתדר בחיים. אני מפרגנת - ושיקפצו המלעיזים.

אנונימי אמר/ה...

רויטל יקרה, או שאת תמימה או שאת ממש תמימה. אחד מן השניים. אף אחד לא יכול להרשות לעצמו לקנות דירת פאר מכסף שהרוויח מכתיבה בעיתון, כל שכן בבלוג. אחד הגרסוניירים כנראה אכן הסתדר בחיים. הוא מחזיק במשרה הנחשקת מכול: ריצ' קיד. הרי לך תשובה הגיונית יותר

גרסונייר2 אמר/ה...

חברים יקרים צר לי לקלקל את השיח המרתק שהתפתח פה. אפשר כבר לחשוף שהתמונה עלתה לבלוג כהומאז' לדירה שהגרסונייר צריך לפנות בסוף החודש, כי בעל הבית העלה את שכר הדירה בעשרים אחוז (!) ומישרת הריץ' קיד היתה כבר תפוסה. כנראה על ידי האנונימי.
זה מדהים לראות לפעמים את ההשראה שמקבלים מהקולקציות של סטפנו פילאטי. מי היה מאמין

אנונימי אמר/ה...

מצטער מאוד לשמוע...אגב, כמה היא עולה? נראה לי שאני חומד אותה