הגרסוניירים כבר דיווחו על שיתוף הפעולה בין מותג הסקי מונקלר (הידוע במעילי הפאף שלו) למעצב תום בראון, שנחשף בתצוגת אופנה מרשימה ורטובה בשבוע האופנה במילנו.
לצילום קמפיין החורף שלהם, פנו אנשי מונקלר לברוס וובר, שהוכיח שוב כי לקמפיין טוב לא צריך הרבה כסף אלא טיפה מקוריות (ראו יורגן טלר למארק ג'ייקובס), השראה נכונה ובמקרה הנדיר שלפניכם גם חשיפה עצמית (זו פעם ראשונה שוובר שם את עצמו מול המצלמה. או יותר נכון מתחתיה).
לצילום קמפיין החורף שלהם, פנו אנשי מונקלר לברוס וובר, שהוכיח שוב כי לקמפיין טוב לא צריך הרבה כסף אלא טיפה מקוריות (ראו יורגן טלר למארק ג'ייקובס), השראה נכונה ובמקרה הנדיר שלפניכם גם חשיפה עצמית (זו פעם ראשונה שוובר שם את עצמו מול המצלמה. או יותר נכון מתחתיה).
התמונות של וובר, שקיבלו השראה גם מהמיתוס של סיזיפוס וגם מהכלבים הדוגמנים שלו, יופיעו במגזיני האופנה שיצאו לקראת הסתיו, אבל בינתיים הנה הצצה ראשונית מעניינת:
2 תגובות:
בדיוק נתקלתי במכירת בגדים (בעיקר מעילים וחליפות) של תום בראון. למרות ההנחות המופלגות (כ 70%) עדיין יקר לי מעיל ב 1400 דולר. המעצב הזה מוכשר מאוד. תצוגות האופנה שלו הן תאטרליות מאוד ומסקרנות. הבגדים שלו מסורתיים עם וייב עדכני וצעיר. פשוט מרשים.
הי אורן, שמחים לשמוע את התאור המוצלח שלך, לא יכולים להסכים יותר. פשוט מרשים. ומסקרן- לראות איך ישרוד את המיתון ומה תהיה השפעתו על אופנת הגברים בשנים הבאות. אנא עדכן אם התחרטת ובכל זאת קנית את המעיל...
הוסף רשומת תגובה