יום ראשון, 25 באוקטובר 2009

נעלי געגוע

הדיסוננס בין פריטי החורף שבחנויות לבין הוואקום האקלימי שנוצר פה בעקבות העדרה של עונה גשומה הוציא את הגרסונייר לחיפוש אחרי נחמות לא זולות.
הנחמה הראשונה נמצאה בבוטיק בדיזנגוף בשם "בלוק 190", חנות שכבר זמן רב מחפשת את דרכה, בין היענות לטעם הגברי הרחב ובין חלוציות ואמירה אישית בכל הנוגע לאופנת גברים. לפני יותר בשבוע, אחרי שכבר התפוגגה לה השמועה הפרובינציאלית שמארק ג'ייקובס נראה ברחובות נווה צדק, הגיחה לה שמועה מוצדקת יותר של"בלוק 190" הגיע מבחר של נעלי גברים מ
קולקציית סתיו-חורף 2009 של מארק ג'ייקובס.

הגרסונייר, בתוקף שליחותו הציבורית כמובן, מיהר לבלוק וגילה מגוון מרשים של הקולקציה המדוברת, נעלי עור בגבהים שונים, מגפונים מחודדי קצה, ואפילו נעלי הפאף המשעשעות.

בחנות, שעברה לאחרונה שיפוץ עדכני, אפשר גם למצוא פריטים של אלכסנדר מקווין, ראף סימונס לפרד פרי, ואחת ההפתעות ששימחו את הגרסונייר (שוב, לא את רוה"ח שלו) היתה קולקציה חדשה של חולצות Xacus שמגיעות, כמה יפה, ארוזות כל אחת בקופסה אישית. Xacus הוא מותג איטלקי וותיק המייצר חולצות מכופתרות איכותיות, דקות גזרה, בלי הטוויסטים והפרטים ה"מגניבים" שמאפיינים לא מעט את האופנה הגברית הישראלית. בחנות (בלוק 190, וגם בברנדיז, שבקניון רמת אביב) ניתן למצוא מספר גוונים בסיסיים של חולצות ה- Xacus, והגרסונייר ממליץ עליה במיוחד למי שמחפש כבר הרבה זמן את החולצה הלבנה הקלאסית.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

בלוק 190 חנות שלא מפסיקה להפתיע כל כך הרבה סטייל ללמוד פשוט ללמוד