יום שישי, 26 בפברואר 2010

חיים בג'ינס

הגרסוניירים ממעטים לכבס את הג'ינס שלהם. אוהבי דנים אמיתיים יודעים שאין תחליף ליישון ג'ינס על הגוף, לאופן שבו הבד נשבר ומתעצב לו סביב האגן והרגליים ולחיים שהוא סופג, גם אם הם אפופי ניקוטין, קפאין ופיח אוטובוסים. לג'ינס של APC, למשל, מצורפת חוברת הסברים לשטיפה נכונה של הג'ינס, כשהעצה הראשונה היא להשתדל ולא לכבס אותו עד כמה שאפשר. גרסה אחרת משלבת הקפאה עמוקה, ויש כאלה שימליצו על ניקוי יבש אחת לכמה חודשים.
בשנים האחרונות הגיעה אובססית הג'ינס לשיאים חדשים, לא רק של ג'ינס הפרימיום והמחירים השערורייתיים של הז'אנר הזה, אלא גם של עדות מעריצים שנשבעות בג'ינסים מחברות קטנות ואיכותיות ובבדי דנים יפניים שאין לאף אחד אחר בעולם. לאלו מכם שרוצים לצלול עוד לעולם הכחול הזה, נברא ה"דנים דיבייט".
ה"דנים דיבייט" הוא פרוייקט חדש שיזם ריאן פלט, מומחה למיתוג ושייווק. פלט אסף מעל 25 אנשים (בלוגרים, כותבים, מוזיקאים, מוכרים, אומנים ואמנים) כדי שישתפו את העולם בחווית לבישת ג'ינס מכמה חברות של פרימיום ג'ינס, ביניהן בולדווין, נום דה גאר, גילדייד אייג' ואחרים, כשהמטרה היא גם להציג חברות שונות של ג'ינסים מליינים קטנים וגם לתאר בגוף ראשון את הדמויות שלובשות את הבגד מהבד הנחשק הזה. "האנשים האלה יגשרו על הפער בין הלייבל לצרכן ויתנו מבט מפוקח בדנים, כדי לעזור לכולם", כותב פלט. לכל אחד נמהאנשים שאסף פלט ניתנו זוג מכנסי ג'ינס ועליו יהיה, בהמהלך הפרוייקט, לתעד את לבישתו של הג'ינס ואת הפיכתו לפריט אישי בארון.

האתר כולל הפניות לחברות המשתתפות ולאנשים שאמורים ללבוש את הג'ינס ולספר על החוויה, וכן קישורים לבלוג, לפליקר עם תמונות, ובעיקר הזדמנות לחלום על עוד זוגות מכנסיים לכל מי שריח ג'ינס טרי עושה לו את זה כמעט כמו ריח של ג'ינס ישן ומיושן.

ולסיום, העצה הטובה ביותר שנתן המעצב של בולדווין לשאלה איך הכי כדאי לשמור על ג'ינס: Live in them.

2 תגובות:

אפי אמר/ה...

בתור אחד שנוסע בערך שעה ביום על אופניים- אני חייב לכבס את הדיזל שלי, אחרת הם פשוט מאבדים את הצורה. אבל דווקא הליוויס מחזיקים מעמד יפה.

NYCOCD אמר/ה...

אגב ג'ינס ויישון שלהם, ראו:
http://nycocd.blogspot.com/2010/02/blog-post_15.html