הצילום הזה כל כך מרגש, עד שלא נותר לגרסונייר להגיד כלום מלבד תודה לkempt. וד"ש לאיילאבג'וש.
ז'אן-פול בלמונדו וג'יין סיברג על הסט של "עד כלות הנשימה", בצילום של ריימון קושטייה, שתעד במצלמה שלו את הגל החדש הצרפתי (תערוכה שלו נפתחה היום בלונדון).
אין ספק שהתמונה הזו מושלמת, אבל באכסניה הספציפית הזו (סטייל גברי וכל זה) יכולת להיות קצת יותר נדיב ולהעלות גם את אחת מתמונות הסט הקוליות של מר גודאר המגונדר (שמזכיר לי קצת בחלק מהן את גרסונייר 2). והערה לשונית: שם האלילה הוא ג'ין סיברג, לא ג'יין. אגב, העמוד של קמפט, שבו שמות המעורבים בצילום מופיעים זה מתחת לזה, מדגים בבהירות גרפית איך שמות שהכתיב שלהם זהה נהגים באופן שונה לחלוטין בשפות שונות (ז'אן-לוק וז'אן-פול הצרפתיים, לעומת ג'ין האמריקאית, וכולם jean).
3 תגובות:
this picture made me happy
אין ספק שהתמונה הזו מושלמת, אבל באכסניה הספציפית הזו (סטייל גברי וכל זה) יכולת להיות קצת יותר נדיב ולהעלות גם את אחת מתמונות הסט הקוליות של מר גודאר המגונדר (שמזכיר לי קצת בחלק מהן את גרסונייר 2).
והערה לשונית: שם האלילה הוא ג'ין סיברג, לא ג'יין. אגב, העמוד של קמפט, שבו שמות המעורבים בצילום מופיעים זה מתחת לזה, מדגים בבהירות גרפית איך שמות שהכתיב שלהם זהה נהגים באופן שונה לחלוטין בשפות שונות (ז'אן-לוק וז'אן-פול הצרפתיים, לעומת ג'ין האמריקאית, וכולם jean).
ענבל היקרה,
הואיל ואכסניה זו רואה כל כך הרבה גברים מגונדרים, ג'ין סיברג אחת ושכמות כמו של בלמונדו יעשו מאוד טוב לתמהיל הג'נדרי.
ולכל מי שרוצה יותר, יש לינק:
http://www.jameshymangallery.com/pages/exhibition/1143.html
בכל מקרה, תודה על השיעור הקצר במבוא לתעתיק.
הוסף רשומת תגובה