
דיס הוא מגזין שיתופי של שבעה ניו יורקים צעירים (תמהיל צפוי של אמנים/מעצבים/סטייליסטים/כותבים וזמר אופרה אחד) שבפרויקט אנרגטי בוחנים את ההקשרים העכשוויים של אופנה, אמנות, תרבות ומסחריות ללא הבדלי דת גזע וטעם.
כמו וייס מגזין בזמנו, המניפסט של דיס מבקש לפרק את האידיאולוגיות השולטות בשוק, לשבור את ההרגלים הקיימים ולמעשה לבנות שיח חדש, ללא הירככיה (הם מדברים אלייך, גברת ווינטור), ללא דיסציפלינות וללא מערכת ערכים אסתטית אחת.
האם זה יעבוד? לא בטוח. האם הם ישרדו? או: מתי הם יתמסחרו? לא ברור. אבל כמה מהפיצ'רים שלהם מבריקים (למשל styles-and-customs-in-the-twenty-teens), והגרסונייר ללא ספק מצא את המרענן הרשמי של הקיץ .
תגובה 1:
תודה על פוסט מרענן!
הוסף רשומת תגובה