הגרסונייר דווקא שמח שבכל דור ודור קמים עלינו לבלבלנו, והפעם, כל הדרך מניו יורק סיטי, קבלו בבקשה את הילדים חדשים בבלוג, dis magazine, שהוכתרו על ידי ה"ניו יורק טיימס" כחיבור מפתיע של דייזד & קונפיוזד עם etsy.
דיס הוא מגזין שיתופי של שבעה ניו יורקים צעירים (תמהיל צפוי של אמנים/מעצבים/סטייליסטים/כותבים וזמר אופרה אחד) שבפרויקט אנרגטי בוחנים את ההקשרים העכשוויים של אופנה, אמנות, תרבות ומסחריות ללא הבדלי דת גזע וטעם.
כמו וייס מגזין בזמנו, המניפסט של דיס מבקש לפרק את האידיאולוגיות השולטות בשוק, לשבור את ההרגלים הקיימים ולמעשה לבנות שיח חדש, ללא הירככיה (הם מדברים אלייך, גברת ווינטור), ללא דיסציפלינות וללא מערכת ערכים אסתטית אחת.
דיס הוא מגזין שיתופי של שבעה ניו יורקים צעירים (תמהיל צפוי של אמנים/מעצבים/סטייליסטים/כותבים וזמר אופרה אחד) שבפרויקט אנרגטי בוחנים את ההקשרים העכשוויים של אופנה, אמנות, תרבות ומסחריות ללא הבדלי דת גזע וטעם.
כמו וייס מגזין בזמנו, המניפסט של דיס מבקש לפרק את האידיאולוגיות השולטות בשוק, לשבור את ההרגלים הקיימים ולמעשה לבנות שיח חדש, ללא הירככיה (הם מדברים אלייך, גברת ווינטור), ללא דיסציפלינות וללא מערכת ערכים אסתטית אחת.
האם זה יעבוד? לא בטוח. האם הם ישרדו? או: מתי הם יתמסחרו? לא ברור. אבל כמה מהפיצ'רים שלהם מבריקים (למשל styles-and-customs-in-the-twenty-teens), והגרסונייר ללא ספק מצא את המרענן הרשמי של הקיץ .
תגובה 1:
תודה על פוסט מרענן!
הוסף רשומת תגובה