יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

אקנה לי

המגזין המשובח "אקנה פייפר" של המותג השוודי האהוב יוצא עכשיו לחנויות, בדיוק בזמן הקניות האחרונות לפני החגים המתקרבים. הגרסוניירים שמחו לגלות שעל השער מתנוסס לו צילום לא מוכר של לי באוארי, אולי אחד האנשים המבריקים, המצחיקים ומלאי הדימיון והתעוזה של סוף המאה הקודמת, שמת ב-1994.

לי, שנולד באוסטרליה וחי בלונדון ובניו יורק, היה אמן פרפורמנס, שחקן, איש מסיבות מיתולוגי, דוגמן ומעצב אופנה (וגם המוזה של לוסיאן פרויד) שהצליח להגדיר מחדש את אופנת-עשה-זאת-בעצמך ואת הקשר הרופף שבין חיים להופעה הציבורית. "אף אחד לא ידע מה בדיוק לי עשה", סיפר אחד החברים הקרובים שלו לשאוו סטודיו, "הוא התלבש והלך למועדונים ומסיבות ונהנה מעצמו. הוא חי את החיים שאותם הוא היה חייב לעצמו".



הגרסונייר נזכר בסרט המפעים של צ'ארלס אטלס על באוארי ומשתוקק לדפדף בספר המסקרן של הוצאת וויולט, שסוקר את כל הלוקים של הבחור המוכשר.
יש להניח שבאוארי היה מאד מרוצה ממסיבת הההשקה של המגזין, שהתרחשה השבוע במועדון הסגור של ה- Musée de la Chasse et de la Nature בפריס, שם טיילו להם אורחים אלגנטיים לצד דובי ענק מפוחלצים ומלצרים חבושי צילינדר. (עוד תמונות מהמסיבה - כאן)

3 תגובות:

YEHAV אמר/ה...

מה עם איזו מילה טובה על בוי ג'ורג' שמושפע מאד מיצירתו?

גרסונייר1 אמר/ה...

יהב, צודקים לגמרי. בוי ג'ורג הוא לגמרי ברש רשימת המושפעים... אבל יש משהו במר ג'ורג' שכל כך לא גרסוניירי, שנמנענו מלהזכירו. אתכם - ועם הבוי - הסליחה.

אנונימי אמר/ה...

off white
Golden Goose Deluxe Brand
supreme hoodie
supreme clothing
off white outlet online
off white outlet
retro jordans
fear of god outlet
cheap jordans
nike off white