יום שני, 20 בדצמבר 2010

נעים בעור

אמנם כבר בן 180 אבל רק לפני כמה חודשים הצליח הגרסונייר לראשונה לשים את ידו על הבד המפורסם באיכותו של המותג הבריטי סנספל (Sunspel) מאורע שהשאיר, עד היום, חותם של רכות ונעימות נדירה. השנה החולפת היתה שנה מוצלחת למותג הקשיש, עם חנות חדשה ברחוב רדצ'רץ' (בשכונת שורדיץ' הגרסוניירית להפליא) ומינוי מוצלח של ג'ונתן אנדרסון (הידוע כ- JW Anderson) למנהל הקריאטיבי.
לכבוד החגיגות, ובהמשך למסורת שיתופי הפעולה של המותג (תום בראון, קריס ואן אשה, פול סמית) בחרו בסנספל כמה מעצבים ליצור עבורם קולציית קפסולה מצומצמת ויש להניח נעימה להפליא.

הראשון שנבחר הוא ז'אן טוויטו מ A.P.C שבחר לעצב מכנסי בוקסר קלאסיות, על בסיס דגם מקורי של סנספל מ-1940, עם בד שנלקח מחולצות A.P.C.

מלבד טוויטו היה עוד חלום גרסוניירי (פנטזיה קוסמטית) שהשתתף בפרויקט והוא מותג הטיפוח האוסטרלי Aesop (במקרה גם החנות השכנה ברדצ'רץ'). דניס פפיטיס, היזם והמנהל של מפעל הקרמים הגאוני, תרם לערימת המתנות לחג המולד פיג'מה (או כפי שלמדנו בשמה העברי ההולם: חליפת שינה).

החייט הלונדוני טימותי אברסט משחזר את חולצת הפולו (בתמונה מעל) שלבש שון קונרי בהיותו סוכן הוד מלכותו בשנות השישים ומעצב העור דרק האריס (מ Lewis Leather) מציג חולצת טי, קשיחה בהרבה מכותנה רגילה, ללבישה, יש לשער, מתחת לבגדי העור שהוא בדרך כלל מייצר.

לחיי נגיעה אחת רכה