יום שני, 10 באוגוסט 2009

אוניברסיטה של סטייל

אם תמיד חלמתם להתקבל להרווארד, שמחזיקה בתואר האוניברסיטה (1) הוותיקה, (2) היוקרתית, (3) העשירה ביותר בארה"ב, תוכלו עכשיו לפחות להסתפק בלבוש קולקציית בגדי הגברים, שהאוניברסיטה תשיק לקראת סוף השנה.
יצרנית הבגדים Wearwolf Group קיבלה רשיון בן עשר שנים, להשתמש בשם, בלוגו ובצבעים המזוהים של האוניברסיטה היוקרתית, וליצור קולקציות בגדי גברים שירכבו, יש לנחש, על טרנד הפרפיות והאייבי ליג שעליו כבר הרחבנו
כאן וכאן.
הקולקציה בשם Harvard Yard (על שם היער שבמרכז הקמפוס) תורכב לא רק מאותם סווטשרטס וחולצות פולו שאנו מכירים היום, אלא ניתן יהיה למצוא בה גם מכנסי צי'נו חאקי מחויטות, חולצות משבצות, ווסטים, בלייזרים מפוספסים, סוודרים ועוד.

המחירים כפי הנראה, הם לא לסטודנטים תפרנים (כ- 165 דולר למכנסיים, ו-500 דולר למעיל), אבל עם ההערצה לאופנת נערי "אחת שיודעת", וכמה בוגרים מפורסמים שמתלבשים טוב (נזכיר רק את אובמה וג'יי. אף. קיי) נראה כי הסטייל חוזר למקור.

***

ואייל גרוס, בוגר הרווארד בעצמו (פיספס את אובמה בשנתיים אבל קיבל את אח של בינלדן בכיתה, הוא כותב) מפנה אותנו בהערתו לכתבה בוניטי-פייר שמספרת על הגרעון העצום של המוסד המכובד.
המשבר הכלכלי וניהול כושל למעשה כמעט ומוטטו את האוניברסיטה, שהפסידה עד כה ביליוני דולרים. "אז זו הדרך שהם מצאו להתמודד עם המשבר הכלכלי שלהם, לשים קצת מזומן בכיס, להוציא זכיונות לבגדים?" שואל אייל. מממ. כנראה שכן. עכשיו השאלה, האם באמת נראה פה מותג שיהרוג את כוכב האוניברסיטה? האם הנסיון המעניין להכנס לתעשייה שמתפתחת יסתיים כתעלול שיווקי גרידא?
למי שרוצה לקרוא עוד - המאמר השלם כאן.

3 תגובות:

Aeyal אמר/ה...

אז זה הדרך שהם מצאו להתמודד עם המשבר הכלכלי שלהם, לשים קצת מזומן בכיס, להוציא זכיונות לבגדים? כי אין לי הסבר אחר.
אם פספסתם שתראו כמה הוא חמור
http://www.vanityfair.com/online/daily/2009/06/harvard.html
בתור בוגר אני לא מתרשם...:) מספיק חולצות, עטים, עניבות, כסאות ומה לא עם לוגו של הרברד הם מוכרים, אז עכשיו גם אופנת הרברד... יש גבול... אבל ניחא:) רק חבל שפספסתי את BO בשנתיים. לא נורא במקום זה קיבלתי את האח של בינלדן בכיתה ואת ג'וליה צילד מקבלת דוקטורט כבוד כשאני מקבל את התואר השני...

Aeyal אמר/ה...

נ.ב. אם יש לכם סבלנות למאמר השלם אז
for the record

http://www.vanityfair.com/politics/features/2009/08/harvard200908

גרסונייר2 אמר/ה...

הי, תודה, הוספתי לפוסט. מהכתבות האלה שאחרי שנכתבו פתאום אתה מגלה מידע שמשנה את כל התמונה. בשבחי הבלוג